Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Överreagerade jag? (bråk med kompis)

Postat av Abbner92 den 27 April 2010, 18:05
16 kommentarer · 390 träffar
I fredags så snackade jag runt med några polare för att höra vad de skulle göra på kvällen. I princip alla sa att de skulle ta de lugnt och bara chilla under hela helgen för att nu på valborg vara ute och ha roligt.

Så snackar jag med en kompis som heter micke på msn. Jag frågar vad han ska göra på kvällen, ifall han vill dra ut och umgås och bara snacka eller något men han säger att han ska käka snart och sen så vet han inte vad han ska göra, antagligen bara vara hemma. Ok, aja är väl hemma idag då med säger jag.

Så går tiden, vi snackar som fan på msn. Vi börjar snacka runt 6 tiden och fortsätter snacka fram till kl 9. Vi snackar om exakt allt möjligt, om the pacific, politik, sport, kärlek allt. Så runt 9 tiden så säger han helt plötsligt: aja ska dra ut nu, hörs! Jag skriver något liknande: dra ut? med vem då? men micke har loggat ut.
Jag kollar i min kontaktlista på msn för att se ifall nån annan polare är inne och ser då att en som heter Oscar är inne på msn. När jag skriver till Oscar loggar han ut. Antar då direkt att de två ska träffas ute. Men jag orkar inte bry mig direkt.. visst blir man lack men de är sånt som händer.

Så blir de lördag. Under lördagen tränar jag, sen drar jag och shoppar några nya grejer till mitt rum, sen pluggar jag. Kollar runt vad folk ska göra ikväll och ja, de ska ta de lugnt ikväll med. Vid halv 7 tiden börjar jag snacka med Micke på msn igen. Tar inte upp något om att han drog ut utan att fråga mig eller så. Så snackar vi på som vi gjorde på fredagskvällen. Snackar om allt möjligt. Så vid kl halv 10 så skriver han igen: aja ska dra ut nu, tjarå!.

Innan jag hinner svara har han loggat ut. Jag drar upp kontaktlistan och ser att Oscar är inne men att han loggar ut. Jag antar ju då direkt att de ska träffas igen och nu är jag jävligt lack så jag drar iväg ett sms till Micke: 'Du är en jävla fitta, vet du om de?'

Kl halv 4 på natten får jag ett svar: 'Desamma, jag talar iallafall om när jag drar'.

Skriver då ett svar om att jag tycker de är oschysst att man drar ut utan att fråga den man har snackat med hela kvällen om han vill dra ut. Fick inget svar på de.

Snackade inte med han på hela söndagen, inte på måndagen heller. Idag skrev jag till han och undrade om han sett nya pacific. Han skrev 'mm' som svar. Sen inget mer. Sen skrev jag några frågor till han om vad han tyckte om avsnittet och han svara kortfattat med ord som 'bra' 'mm' 'nej'. Kändes som han var typ skitsur på mig.

Det jag undrar är helt enkelt om jag överreagerade? Jag tycker iallafall det är rätt så självklart att om man har snackat med en polare i 2-3 timmar en kväll och man vet att han vill dra ut så frågar man om han vill dra ut med. Eller har jag fel?

Bjuder på stavfel & hoppas ni förstår mitt lilla problem

Ha en bra tisdagskväll!
Föregående tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..