Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fragbites makt (se #91)

Postat av Guden! den 27 April 2010, 09:42
125 kommentarer · 263 träffar
Ok, jag har ett erkännande att göra. På morgnarna och i bilen lyssnar jag på radio. Det går inte att undgå deras vanliga "top 20" eller liknande när man lyssnar ibland.

När jag hörde den listan en gång tänkte jag: What if... Fragbite går in och röstar fram en låt, så att den helt plötsligt, ut ur ingenstans, når top 1 i listan?

Jag skulle tycka detta vore maffigt bara för att bevisa hur mycket vi skulle kunna ändra på internet, många av er kommer kanske ihåg malacos fragbag och dylika saker, så varför inte här?

Radiostationen mix megapol har ett lite knepigt röstsystem, men bara fyll i erat nickname och sedan låten

"Rick Astley - Never Gonna Give You Up"

så får vi se om något händer, ok? Jag är inte säker på om de kommer ta med låten, men det kan alltid vara något kul gömt bakom det hela. Självklart ska rick roll-låten vara låten vi röstar på btw.

Rösta här istället: http://www.mixmegapol.se/mix-t opp-1000

Mix top 20 är bara "dagens hits".

Tack B-man för tipset, rösta istället för top1000 här^

Så, fragbite lyckades iallafall lite på top 1000, man kanske inte kan förvänta sig för mycket av alla som sitter här. De som hursomhelst vill få reda på var rickroll-låten kom så blev resultatet:

229 ASTLEY, RICK Never gonna give you up
Föregående tråd
Nästa tråd

125 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar