Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

när jag cykla hem..

Postat av Chrillster den 25 April 2010, 19:54
22 kommentarer · 220 träffar
god afton kära medmänniskor

vet inte riktigt hur jag ska börja, men idag när jag skulle cykla hem från kyrkan så hörde jag något konstigt ljud, och jag kollade upp mot himlen och till min stora förvåning såg jag ett UFO.

höll på och att skita ned mig, vart så jävla rädd när det kom ner en stråle från UFO't som typ gjorde så att jag börja sväva och jag åkte helt plötsligt mot rymdskeppet.

fick panik, försökte och att springa i luften men inget hjälpte, jag var förlorad trodde jag sen svimma jag.

vakna upp lite senare på rymdskeppet, var lite snurrig först och tankarna flög omkring visste inte vart jag va och vad klockan var. såg mig omkring märkte till min stora förvåning att jag var naken!! :O

jag fick panik igen! sen cirka 10 sekunder senare hör jag ett ljud, utomjordingarna kom in till "rummet" som jag var fast hållen i, dom var fula och hade stora huvuden, och små svarta djävulska ögon, och dom hade en kletig grön hy. först så kollade dom på mig och tog bilder på mig, sen så släppte dom loss mig för att dom skulle skära av mig mina kroppsdelar trodde jag.

jag förstod att jag skulle få kämpa för livet ifall jag ville överleva detta, men efter att ha sett Chuck Norris slåss så testade jag mig utav hans tekniker, det funkade bra knockade dom små slembollarna en efter, och sen efter ha spöat ca 20 aliens så kom deras boss, och han var mäktig och stor som fan.

jag tror han cirka 2,5 meter hög och 4 meter bred bara muskler, skillnaden på mig och han var typ som den här bilden: http://cache.gawker.com/assets /images/2009/06/custom_1246374 015634_abominationalienbcopy.j pg

jag fick panik först, men jag hoppa upp i luften, ungefär 1,5 meter upp och drog en "Roundhose Kick" (som Chuck Norris brukar göra) och sparkade det ohyggliga monstret rätt på huvudet trodde att jag knockade besten, men han reste sig upp igen.

argare än någonsin, jag vart så rädd att jag försökte att springa iväg men han tog tag i mig, trodde jag skulle dö, men så kommer min polare (som också hade blivit kidnappad utav aliens f.ö och han har svart bälte i dom flesta kampsporter) och hjälpte mig och att spöa den ohyggliga besten, men den verkade odödlig.

så jag tänkte medans min polare uppehöll monstret så skulle jag försöka att leta upp något vapen och döda han me, letade i flera minuter kändes det som. Tillslut hittar jag en sorts super shotgun som sköt laser, jag sprang snabbt tillbaka till rummet med min polare och monstret men....

...jag såg att den hade dödat han, vart så jävla förbannad så jag tog shutgunnen och sköt monstret så mycket jag bara kunde, sen efter den dog så gick jag fram till min kompis, han låg där och kämpade för att andas (trodde han var död) så jag hjälpte han upp men han sa något i stil med "låt mig dö här chrille, jag har haft ett bra och långt liv" och sen dog han..

Jag skrek utav allt jag orkade, va så jävla ledsen jag menar han var ju min bästa vän och nu var han död. jag gick in till kontrollrummet och tryckte på knappen för självförstöring, efter 10 sekunder sprängdes skeppet!

fast sen vakna jag upp imorse, allt var en dröm tänkte jag, men så såg jag att jag hade fått ett brännmärke från utomjordingarna och då skrek jag "NEEEEEEEEEEEEJ!!!"

vad ska jag göra nu fragbite? ta livet eller leva i sorg?

diskussion: var hv71 värdiga vinnare?
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar