Åker till belgien om några timmar och undrar om jag kan ta med mig mitt kära snus dit utan att bli stannad i nån tull? Om det spelar någon roll flyger jag dit från Skavsta med RyanAir.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Ska nog inte vara något problem, men har en kompis som hade en stock i handbagaget när han åkte till cypern. Riktigt nära att han blev av med allt och skulle bli kvarhållen på flygplatsen.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Så är det med cigaretter iallfall, vet inte om det är samma princip med snus!
#7 Som varit med om allt!
Jag tog med snus till turkland o där har polisen mp5or o inte fan brydde de sig när jag pulade in en fet ettan under läppen
#0 grymt att du bor i tibro :D Bor i hjo ju =)
har källa å allt pallar bara inte leta fram
Snus är bara tobak och lite kemikalier. Och varken tobak eller de kemikaler som finns i snusen är olaglig på nåt ställe.