Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Twilight *motattack*

Postat av YeaaaH den 25 April 2010, 00:07
5 kommentarer · 197 träffar
HEJSAN FRAGBITE!!

Jag vet att allt jävla tjat, snack och gnäll om Twilight har lugnat ner sig nu för det var en tid sen den senaste filmen kom ut osv...

Men när senaste filmen kom ut och alla kollade på den osv så var det enormt mycket tjat, snack och gnäll om twilight och speciellt den där Edward Cullen. Och det är det jag irriterar mig på!!

Jag har absolut ingenting emot honom, jag tycker han är en duktig skådespelare och så men det blir jobbigt när det blir så stor grej av det på "fel sätt". (hoppas ni förstår vad jag menar)

Med hela den här grejen menar jag;

Framför allt så är det tjejer som uttrycker allt tjat, snack och gnäll.

Det dom uttrycker är saker som att han är så snygg och han är så bra och allt positivt man kan säga om en annan person.

Så nu skulle _jag_ tycka de var kul om jag fick hjälp av er på fragbite att göra en liten "motattack" mot Twilight grejen.

Ni får självklart tycka och göra som ni vill men jag skulle tycka det var kul.

Idén fick jag när jag såg Mr.Bean bilden på existenz.se för några dagar sen :D

Och nu har jag gjort ett "hån" mot den grejen på min bdb.

Så om ni vill kan ni gå in och lägga en kommentar så tror jag det blir kul :D

http://yeah-yeah.bilddagboken. se/p/show.html?id=454427507&di rectlink=1

Tack på förhand fragbite.

Och jag ursäktar för eventuella stavfel, grammatiksfel osv men det bjuder jag på!

Hoppas ni har en trevlig lördagsnatt.

Peace!

Ogillar du allt tjat, snack och gnäll om Twilight?

12 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar