Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polare, tjuv?

Postat av MatteMetal den 24 April 2010, 00:32
32 kommentarer · 203 träffar
Tjenare Feerrrr-äggbite. Nu är det som såhär att jag och mina 7 polare hade filmkväll hemma hos mig förra veckan. Vi hade laddat upp med godis, läsk och ett par dosor för att klara oss under hela Sagan om ringen trion, som vi tillsammans bestämt att vi skulle se.

MEN! Det uppstod ett litet problem, det är som såhär att under andra filmens gång så märkte jag att det fattades ett par dl cola i min 2-litare. Jag rage'ar och slänger ur mig något i stil med "vem fanken har tagit lite cola utav mig?"

Det blev knäpptyst... och de börjar asgarva. Men jag tycker inte att en sån här sak är något man skrattar åt. Det här är faktist allvarliga grejer. Colan kostade på mig 24 kr (statoilcola) och han hade minst druckit upp för 5 kronor.

Aja, jag slängde ut alla och bad dem dra åt helvete. Nu har jag börjat få lite smådåligt samvete och känner att jag kanske borde be om ursäkt.

Därför vänder jag mig till fragbite. Ska jag be om ursäkt? Eller ska jag kräva en ursäkt?

Har ni någon gång blivit av med något, skällt ut någon för det, och sedan fått dåligt samvete?

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..