Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Till Djurgårdsfamiljen<3

Postat av known.upzaa den 23 April 2010, 17:34
137 kommentarer · 171 träffar
Detta är mitt tack till Djurgårdens IF och till det fantastiska stöd som "familjen" ger laget!

Min älskade Djurgårdsfamilj: Oavsett vad som händer i finalserien, vad som händer i finalen, vad som händer nästa säsong och vad som än händer i säsongen efter det, så spelar det ingen roll. Vet du varför? Därför att vi är DJURGÅRDENS IF, och det vi har tillsammans kan INGET eller INGEN ta ifrån oss, inga Gnagare ifrån Solna eller IFKare ifrån Götet. Vi är gamla fina Djurgårn, och vi står upp för vårat lag, nu och tills döden.

Och oavsett hur det går i hockeyn eller i fotbollen, så ska vi alltid stå bakom, såsom vi alltid har gjort tidigare. I alla lag finns det medgångare, tyvärr, men ni som är äkta, jag vill att ni tar åt er av det här. Jag älskar er, Djurgården älskar er. Glöm aldrig bort det. Vi ska göra allt för vårat lag, Allsvenskan eller division 4, det spelar ingen roll. Alla föds till Djurgårdare innerst inne, det är bara synd och skam att det inte är alla som inser det.

Snart är det dags igen. Den 2/5 ska vi sopa mattan med Gnaget, vi ska få hela södra att gunga som det gjorde i det magiska derbyt -07.

Visa att du inte är en medgångssupporter som så många andra, sitt inte bakom skärmen och säg att du är Djurgårdare, utan kom till Stadion, åk till bortamatcherna, åk till Solna om två veckor, så visar vi vart skåpet ska stå. Och om vi förlorar, vad spelar det för roll? Vi är Djurgårdens IF, Stockholms stolthet!

Älskar er gubbz, nu tågar vi vidare, guld eller nedflyttning spelar ingen roll så länge vi har varann!
Föregående tråd
Nästa tråd

137 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 137 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..