1
Longboard @ daddiesboardshop
Postat av Lajana den 23 April 2010, 07:34
6 kommentarer · 295 träffar
Hejsan fb!
Ska till USA snart och är intresserad av longboard,
ifall jag nu hittar en bra longboardshop så ska det ju inhandlas någon longboard:), har funderat på en Original Apex 34/37, Loaded eller någon sector 9 bräda...
Apex med spec:
Apex37,Orangatang In Heat, Randal R ll 180mm, DBS Abec 7 - kostar 1700 kr
Loaded Vanguard med spec: Vanguard flex 3, Randal R ll 180mm,
Orangatang InHeat 75mm 83a, DBS Abex 7 -
1820 kr
Sector 9 9 Star red med spec: Gullwing Charges 10", DBS Abec 7,
Orangatang InHeat 75mm 83a -
1350 kr
Är det värt o lägga 500kr på att få en Loaded eller kan man lika gärna ta en Sector 9 ? Ifall det blir mellan Apex 37 och Loaded Vanguard, vad är det för skillnad på de ? Ni som kan skriv lite, är inte kunnig och är nybörjare inom longboard !
Ni som har Apex, Loaded eller Sector 9 9 star, skriv vilken bräda också skriv gärna nack/fördelar om longboarden.
Länka gärna andra brädor under 260$ som jag hittar i Daddiesboardshop eller andra!
Hjälp uppskattas!
Hare Gött !
Ska till USA snart och är intresserad av longboard,
ifall jag nu hittar en bra longboardshop så ska det ju inhandlas någon longboard:), har funderat på en Original Apex 34/37, Loaded eller någon sector 9 bräda...
Apex med spec:
Apex37,Orangatang In Heat, Randal R ll 180mm, DBS Abec 7 - kostar 1700 kr
Loaded Vanguard med spec: Vanguard flex 3, Randal R ll 180mm,
Orangatang InHeat 75mm 83a, DBS Abex 7 -
1820 kr
Sector 9 9 Star red med spec: Gullwing Charges 10", DBS Abec 7,
Orangatang InHeat 75mm 83a -
1350 kr
Är det värt o lägga 500kr på att få en Loaded eller kan man lika gärna ta en Sector 9 ? Ifall det blir mellan Apex 37 och Loaded Vanguard, vad är det för skillnad på de ? Ni som kan skriv lite, är inte kunnig och är nybörjare inom longboard !
Ni som har Apex, Loaded eller Sector 9 9 star, skriv vilken bräda också skriv gärna nack/fördelar om longboarden.
Länka gärna andra brädor under 260$ som jag hittar i Daddiesboardshop eller andra!
Hjälp uppskattas!
Hare Gött !