1
deff schema! vad tycks?
Postat av ~-TIMPAa91-~ den 22 April 2010, 20:35
43 kommentarer · 410 träffar
Deff Schema 2010
Träning: Nere på gymmet så kommer jag att köra med halva vikten på allt för att jag drar ner på maten.
Allmänt: En vanlig dag utan träning Ligger jag på 2959 kalorier/dag, som jag gör av med.
Hur mycket jag äter orkar jag inte räkna på. Men man kan säga att jag har gått upp från 88kg till 104kg på 2 år, dock styrketränat i 1,3 år. Så lite muskler lite fett…
Är 19 år och är 171cm lång. (skriv fan inget elakt för att jag e kort:S) Är en dvärghero ^^)
Måndag: Styrketräning( axlar, biceps) + gå ner och hem från gymmet
Tisdag: Gå/springa 45 min.
Onsdag: Styrketräning( rygg, nacke, mage) + gå ner och hem från gymmet.
Torsdag: Gå/springa 45 min.
Fredag: Styrketräning( bröst, triceps ) + gå ner och hem från gymmet.
Lördag och söndag: VILA!
Mitt mål är att hålla musklerna trimmade och gå ner i vikt samt förlora fett på kroppen.
Gl & HF till mig.
Nå vad tycks? tror ni jag kan gå ner 5-7 kg under sommaren?
Det är mitt mål som jag har satt.
KLAGA INTE PÅ STAVFEL ELLER DYLIKT :D e tröött:P
Träning: Nere på gymmet så kommer jag att köra med halva vikten på allt för att jag drar ner på maten.
Allmänt: En vanlig dag utan träning Ligger jag på 2959 kalorier/dag, som jag gör av med.
Hur mycket jag äter orkar jag inte räkna på. Men man kan säga att jag har gått upp från 88kg till 104kg på 2 år, dock styrketränat i 1,3 år. Så lite muskler lite fett…
Är 19 år och är 171cm lång. (skriv fan inget elakt för att jag e kort:S) Är en dvärghero ^^)
Måndag: Styrketräning( axlar, biceps) + gå ner och hem från gymmet
Tisdag: Gå/springa 45 min.
Onsdag: Styrketräning( rygg, nacke, mage) + gå ner och hem från gymmet.
Torsdag: Gå/springa 45 min.
Fredag: Styrketräning( bröst, triceps ) + gå ner och hem från gymmet.
Lördag och söndag: VILA!
Mitt mål är att hålla musklerna trimmade och gå ner i vikt samt förlora fett på kroppen.
Gl & HF till mig.
Nå vad tycks? tror ni jag kan gå ner 5-7 kg under sommaren?
Det är mitt mål som jag har satt.
KLAGA INTE PÅ STAVFEL ELLER DYLIKT :D e tröött:P