Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steelseries Siberia v2 mic probs!! HJÄLP

Postat av Strand. den 20 April 2010, 20:30
7 kommentarer · 117 träffar
Tjenna!!

Ska gå rakt på sak. Har nyss beställt ett nytt headset från maxfps, Siberia v2. Fick dom idag så jag drog direkt efter skolan och hämtade ut dom. Har självklart testat dom och är riktigt nöjd med dom. Ljudet fungerar perfekt. Problemet är bara att micen inte fungerar.

Jag kan lyssna på musik, se film, lira cs etc. så ljudet fungerar - och det utmärkt! Men micen fungerar inte. Jag har en bärbar som har en inbyggd mic. Jag har provat att inaktivera den utan resultat, jag har även provat att starta om datorn med mic sladden i men även det utan resultat. Jag har försökt hitta något på kontrollpanelens ljudinställningar, men det enda jag kan hitta där är om jag vill inaktivera inbyggda micen eller inte (vilket jag har gjort). Jag har även sökt igenom drygt 5-10 sidor i forumet om detta fenomen men även där utan resultat.

Min sista utväg blir att göra en tråd och hoppas att någon vänlig själ med kunskap om Siberia v2 kan hjälpa mig!

P.S. Jag har inte USB versionen.

Stavfel och dylikt bjuder jag på =).

För att skapa disk: Vilket headset använder du? Och vilka för- och nackdelar finns det med det.

Tack och hej!

Använder du headset?

14 personer har röstat

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..