Tja!
Har varit på g med en brud i ett tag om man säger så, båda har sagt att vi gillar varandra osv, träffats en gång irl, men båda var då riktigt fulla, så vet inte riktigt ifall det skulle räknas.
Iallafall, jag är ganska blyg runt tjejer, alltid det som hindrat mig ifrån att få själva tjejen, brukar få dom att gilla mig jättelätt, sen skiter det sig irl för att jag är för blyg.
Och denna bruden är way out of my league, hon är liksom mycket snyggare än mig om man säger så.. Hon skulle kunna få ett bättre utseende med andra ord, och det gör mig SJÄLVKLART otroligt mycket nervösare!
Tips? Kanske ska träffas i helgen och titta på film eller något!
Help me fragbite! ty.
Om du var full så kanske du bara uppfattade henne som snyggare. Det är lätt hänt.
tack för tipsen btw, mer vill ja ha!
Msn kär?
Att han tycker hon är ''för snygg'' för honom och att dom inte spelar i samma liga. Var väll inget krångligt :)
fail
#16 precis som du säger.
''Skulle hon velat ha han där'' =)
Fast det är helt klart lättare att jämföra sig med samma ras (killar)
Tänk på det när du träffar damer
OnT: var dig själv och slappna av, smaken är som baken delad, hon anser antagligen att du är attraktiv om hon vill träffas? Var dig själv bara! GL!
Tänker du så här i livet kommer du få det väldigt svårt, typiskt svenskt. Tänk alltid positivt, du är snyggast! Bjud på dig själv, varför vara blyg? Var dig själv och se hur det går, varför vara någon annan, va hindrar dig?
vad har du att förlora? ingenting.
vad har du att vinna? engångsligg med en asnice brud! ( om du har tur så blir ni tillsammans och du får ha sex med en asnice brud flera gånger i månaden så länge du vill )
Blev en ömsesidig besvikelse skulle jag tro:PppPPP;Pppp