Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svenska uppgift.

Postat av noeton den 19 April 2010, 22:39
9 kommentarer · 159 träffar
Hade varit ute med polarna, kommer hem och ser att fönstret står öppet. ''Va fan'' tänker jag, var ju helsäker på att jag stängde det innan jag drog?! Plötsligt lägger jag märke till dom blöta hovspåren som leder in till mitt ostädade rum med självlysande Batman gardiner.

Jag smyger tyst och smidigt närmare och närmare dörröppningen. Jag försöker öppna dörren så sakta jag kan, till min stora förvåning sitter det en gummihäst med pepparkaksben(WTF)?! Hästen tittar tillbaka minst lika förvånad. Precis när jag tänker utstöta mitt avgrundsvrål för att skrämma hästen så svingar sig Bat-man in genom fönstret, han är tydligen asglad för att jag har Bat-man gardiner :D (Tur för mig)

Han kör ner en telefon i halsen på hästen. Jag känner hur mina rövhår sakta reser sig för att sedan växa med rasande fart. Håren kittlar hästen i pannan och den springer iväg med telefonen ringades i halsen. När jag vänder mig om för att tacka Bat-man är han redan borta oO

Fick dock bara G- på den :(

Vad tycker ni på fragbite?

Betyg

22 personer har röstat

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..