1
Grämer mig över facebook
Postat av meth1 den 17 April 2010, 07:20
46 kommentarer · 160 träffar
Skaffa facebook för 1 månad sen nu för några nära tjata på mig att skaffa det men satan vad jag ångrar mig, visst att ha kontakt med gamla pals osv och släktingar. Men folk som ja träffat på typ en gång och knappt snackat med lgäger till mig på facebook samma med en annan kille som tränar på samma gym som knappt hälsar irl lähgger till mig där. Funderar starkt på att ta bort facebook nu, mår nästan illa när man loggar in o klickar senaste nyheter, folk skriver ju till o med när dom går på toan :S hur ointressant är inte sånt? Sen hittade jag bilder på mig från en jävla fest för som jag var på för 3 månader sen som någon fet äcklig sugga lagt upp, bör man inte fråga om lov innan man lägger ut foton på någon? Vilket jävla folk det finns
I början var de ganska skoj med gamla polare man hitta men nu är det ju hur vidrigt och tråkigt som helst, när folk istället för att ringa skriver på den där jävla facebook chatten istället, då har det gått för långt. Loggar in kl 7 på morgonen och ser att Anders ska ställa sig och diska, nej fy röven för facebook, ska ta bort skiten när jag luskat reda på hur man gör..
Facebook? Bra eller anus?
I början var de ganska skoj med gamla polare man hitta men nu är det ju hur vidrigt och tråkigt som helst, när folk istället för att ringa skriver på den där jävla facebook chatten istället, då har det gått för långt. Loggar in kl 7 på morgonen och ser att Anders ska ställa sig och diska, nej fy röven för facebook, ska ta bort skiten när jag luskat reda på hur man gör..
Facebook? Bra eller anus?