1
Anden i glaset
Postat av lillbjorla den 17 April 2010, 00:11
14 kommentarer · 215 träffar
Tjabba!
Jo, jag och några polare testade precis ''Anden i glaset'' det va en annan polare som tipsade om det och vi trodde verkligen inte på de !
Men, de gjorde det ! As ballt och lite små läskigt. Vi frågade t.ex -Hannes ''Vad är mitt första nummer i mitt lösenord på msn''
-Anden ''1''
Det stämde !
Jag frågade efter några frågor.
-Jag ''Hur gammal är min äldsta brorsa''
-Anden '' först va ''den'' påväg mot 1 sen vände den och gick mot 6. Den stannade på 6 ett tag sen hade polaren som tipsade om spelet sakt att om den stannar på 6 betyder det 666=jävulen :S så vi blev såklart lite små skrajja då.'' och efter det frågade vi fall vi fick avsluta spelet p.g.a det med 666. Först rörde sig glaset mot ''Nej'' sen gick den till ''Ja'' Sen tillbaks till ''Nej'' och tillslut stannade den på ''Ja''.
< br />
Men iaf.. Har det funkat för er när ni har gjort denna sorten av spel ?
Vad hände ?
Berätta era läskiga stunder i spelet ''Anden i glaset''
Bjuder på särskrivning och stavfel.
Lite seriöst nu tack.
Jo, jag och några polare testade precis ''Anden i glaset'' det va en annan polare som tipsade om det och vi trodde verkligen inte på de !
Men, de gjorde det ! As ballt och lite små läskigt. Vi frågade t.ex -Hannes ''Vad är mitt första nummer i mitt lösenord på msn''
-Anden ''1''
Det stämde !
Jag frågade efter några frågor.
-Jag ''Hur gammal är min äldsta brorsa''
-Anden '' först va ''den'' påväg mot 1 sen vände den och gick mot 6. Den stannade på 6 ett tag sen hade polaren som tipsade om spelet sakt att om den stannar på 6 betyder det 666=jävulen :S så vi blev såklart lite små skrajja då.'' och efter det frågade vi fall vi fick avsluta spelet p.g.a det med 666. Först rörde sig glaset mot ''Nej'' sen gick den till ''Ja'' Sen tillbaks till ''Nej'' och tillslut stannade den på ''Ja''.
< br />
Men iaf.. Har det funkat för er när ni har gjort denna sorten av spel ?
Vad hände ?
Berätta era läskiga stunder i spelet ''Anden i glaset''
Bjuder på särskrivning och stavfel.
Lite seriöst nu tack.