Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bra folk att lira HoN med

Postat av Chessie den 15 April 2010, 16:44
41 kommentarer · 161 träffar
Tjenare!

Jag har en hel del polare som jag sitter och lirar HoN med om dagarna, men problemet är att jag bara känner 1-2 pers som är riktigt bra. Så jag vänder mig nu till er för att förhoppningsfullt hitta ett par nya bra spelare att börja lira med.

Ålder spelar egentligen inte så stor roll så länge ni vet vad ni sysslar med, men pallar inte med p12or som whinar på allt och alla. Orkar inte med en massa whine, man ska komma med konstruktiv kritik när man lirar, visst, men om man bara ska klaga så blir det tråkigt.

Som det är nu så harvar vi runt kring ungefär 1750-1800 psr, vi har väl alla 1.1-2.0 i kd iallafall. Det är bara jävligt svårt att gaina PSR när man hela tiden är 2-3 personer som är vettiga, sedan kommer två randoms och pickar en carry innan man ens har hunnit diskutera lineup osv. För att inte tala om folk som vägrar köpa courier/wards trots att de spelar intellect support heroes.

Ja, jag tror ni förstår vart jag vill komma, ni ska veta vad ni håller på med utan och innan och lira riktigt bra. Är ni intresserade så skriv en rad eller skicka pm så kan vi testa att lira :)

ps. Nickar "Sixon" och "Chessie" på mina konton på hon =)
Föregående tråd
Nästa tråd

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..