1
Träning + Gå upp i vikt.
Postat av robin450 den 14 April 2010, 20:35
66 kommentarer · 287 träffar
Hej Har börjat träna och vill gå upp i vikt. Men vet inte riktigt hur jag ska få tiden med att äta o sånt.
Jag Börjar jobba kl 7 som snickare. Kan inte äta direkt på morgononen pga dålig aptit.
Kl 07:30 1 macka
kl 09:00 2 mackor 1 banan 1 yoghurt.
kl 13:00 Blir det lunch
kl 16:00 slutar jag
Sen dricker jag whey 80 och kreatin och går o tränar 1tim. Kommer hem runt kl 17:30 dricker whey 80 och kreatin igen och sedan äter jag något.
Sen innan jag går o lägger mig äter jag lite igen.
Men undrar om det jag äter verkligen räcker. lr hur jag ska äta.
Jag tänkte på tider med träningen och maten. För har hört om man druckit whey 80 o kreatin och sedan äter innan 1 timme så mår man dåligt i magen. Och det orkar jag inte med. Så därför äter jag inte när jag kommer hem från jobbet för då måste jag juh vänta 1 timme innan jag kan börja träna och då får jag inte mycket fritid över med mina vänner.
Lite svårt med tider för jag vill juh hinna umgås med kompisar också .
Så kan någon Hjälpa mig med hur jag ska göra. Ett schema efter jobbet hur jag ska äta och träna.
Jag väger 70kg och är 1:83 lång om det hjälper nått hur jag ska gå upp i vikt.
Lite slarvigt skrivet men jag hoppas ni förstår mig och hoppas på bra svar:)
Jag Börjar jobba kl 7 som snickare. Kan inte äta direkt på morgononen pga dålig aptit.
Kl 07:30 1 macka
kl 09:00 2 mackor 1 banan 1 yoghurt.
kl 13:00 Blir det lunch
kl 16:00 slutar jag
Sen dricker jag whey 80 och kreatin och går o tränar 1tim. Kommer hem runt kl 17:30 dricker whey 80 och kreatin igen och sedan äter jag något.
Sen innan jag går o lägger mig äter jag lite igen.
Men undrar om det jag äter verkligen räcker. lr hur jag ska äta.
Jag tänkte på tider med träningen och maten. För har hört om man druckit whey 80 o kreatin och sedan äter innan 1 timme så mår man dåligt i magen. Och det orkar jag inte med. Så därför äter jag inte när jag kommer hem från jobbet för då måste jag juh vänta 1 timme innan jag kan börja träna och då får jag inte mycket fritid över med mina vänner.
Lite svårt med tider för jag vill juh hinna umgås med kompisar också .
Så kan någon Hjälpa mig med hur jag ska göra. Ett schema efter jobbet hur jag ska äta och träna.
Jag väger 70kg och är 1:83 lång om det hjälper nått hur jag ska gå upp i vikt.
Lite slarvigt skrivet men jag hoppas ni förstår mig och hoppas på bra svar:)