Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kärleks bekännelsen.

Postat av jagharenkaka den 13 April 2010, 19:49
18 kommentarer · 165 träffar
Hej Fragbite.

Min historia börjar såhär.

Jag börjar Gymnasiet och inser att jag hamnar samma klass som en gammal tjej kompis.

Alltid haft en "crush" på henne men hon har varit upptagen osv.

Iallafall, kom lixom aldrig till skott utan umgicks med henne som vänner och vi blev till och med väldigt bra vänner och hon har vid tillfällen kallat mig sin bästa vän.

Jag som var galet kär i henne tyckte självfallet att det var jobbigt att det aldrig hände något men jag lät det vara.

Så förra veckan så var vi hemma hos henne, groggade lite och hade det allmänt mysigt framför tv:n när hon plötsligt sätter sig i mitt knä, säger något random och jag svarar "va?"

hon säger då " jag gillar dig" och vi börjar strula som fan

Iaf slutade med att jag sov över där och hon sa att hon älskar mig.

MEN detta har hon sagt förut men då har det alltid vart att hon älskar mig som vän.

Hon skrev till och med på mitt bröst att hon älskar mig.

Dock när vi låg i sängen och pratade efter allt "mys"

så säger hon att " asså jag älskar dig, som en vän, eller.. jag vet inte"

Trött som jag var kom jag aldrig på ett bra svar men jag är just nu väldigt nojjig över hur jag ska ta det här vidare.

Vi går ju i samma klass och pratar och sådär men det är inte så lätt att lägga in en stöt i skolan pga att vi har många gemensamma kompisar och några av dem är också tydligt intresserade av henne ( dock har de ingen chans, tro mig jag vet )

Hon ska bort hela helgen så har ingen chans att träffa henne då, men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara för henne att jag älskar henne så mycket att mitt hjärta slår en volt varje gång jag är med henne.

Här fragbite får ni gärna komma med förslag om hur saken ska tas vidare.

Edit:

A det här blir väll sista editen och första.
Snackade med henne idag och hon ska visst sova hos en kille imorn.
Nice, hon skiter alltså fullständigt i mig. Känns inte ens som någon meninga tt berätta hur jag känner nu utan får vara emo helt enkelt.
FML

har du någonsin blivit olyckligt kär i en tjejkomps?

58 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..