Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Äntligen fått igång moppen! [DT]

Postat av Hyperdyper den 10 April 2010, 16:35
20 kommentarer · 152 träffar
tjena. har haft problem att få igång dtn efter en händelse ( kolla mina gamla trådar ) och har testat 4 olika förgasare, och nu lånade jag en förgasare från min brors dt och nu startar den men går ganska dåligt. man måste springa igång den och man kan stå och varva ett tag och sen dör den, den "mööaa: ar" dock när jag hade fått den varm och skulle köra en bit så gick det, men det går bara att köra på 1ans växel, växlar man till 2an så blir den slö, sen dog den efter en stund.. har hittat några små munstycken i garaget om det är munstycken? alltså det är inte huvudmunstycken utan små skruvar som är typ 0.5 cm långa. en var 110 och en 120 tror jag, ska jag testa att byta ut det munstycket? visst sitter det inuti förgasaren? Sen så skruvar man ju in dom mustyckena, är det viktigt hur mycket man skruvar in dom, alltså lika viktigt som hur man ställer in munstycket som sitter utanpå förgasaren? ska man skruva in de lite eller mycket? ge tips

Kan även tillägga att den gör massa avgassmällar. typ om jag springer och gasar sen släpper jag gasen så blir det avgassmäll...
Föregående tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..