1
Räddade mitt skinn!
Postat av Vestin4president den 8 April 2010, 01:23
14 kommentarer · 202 träffar
hej, ville bara skriva vad som hände för mig igår.. jag var med om en riktigt sjuk grej.. jag fick idrilarin kick som fan!..trodde det inte var sant fören jag vaknade !.. Igår när jag och polarn skulle till en fest så blev min polare lite för full och somnade på bussen.. ivarjefall så när vi satt där så kom det in mellan 2-15 nazis .. alla såg helt galna ut, dom gick till mig och frågade massa saker.. de försökte leka tuffa.. jag fick tillslut nog på ena av dom & sa åt han att ta det lugnt och lämna mig ifred.. men han vägrade.. så jag bad han hålla käften rakt ut.. då slog han till mig.. då blev jag illsken & sa åt han att jag skulle göra en chacknoris runkick i magen & sedan ge han ett nackskott i pannan om han slog mig igen.. & utan förväntningar så gav han mig en högerkrok rakt över pannan.. jag gick därifrån och försökte väcka min polare.. men han sov som en stock.. så jag började gå mot buss schaffisen så allt skulle lugna ner sig.. när jag var påväg dit så hörde jag massa väsen.. det var från nazisarna.. min polare stog seriöst och slog ner allihoppa..när alla dom där killarna låg ner på backen så fortsatte min polare bara slå dom, han var helt insane.. nu sitter han i häkte och vi får inte ens prata med honom.. tänk att david räddade mig från den där knipan & sen får ta en massa skit inne på häktet. tycker det är så orättvist..
Dis: Tycker inte ni det är orättvist?
Dis: Tycker inte ni det är orättvist?