Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#16 Haha säger killen som spelar hockey, jag är mer vältränad än hockeyspelare i allsvenskan.. eller dem kanske inte är main men spelar i mörrum och jag har betydligt bättre fysik.
#28 sure, om alla kör utan lätt. Men dock så kan jag inte stå på ett par skriller, men de e en annan femma.
Sen den där jävla regeln "Domaren får inte bryta en fight innan en ligger". De säger väl de mesta om hur dålig sporten e, måste lägga in en annan form av sport för att få publik. Såg en dokumentär för ett tag sen som handla just om de här. över hälften sa att dem kom BARA för slagsmålen.
#31 Du skulle inte vara lika kaxig när du får ett slagskott i magen utan skydd. Och slagsmålen är en del av sporten och är jävligt kul att kolla på. Och det är ju det sport handlar om. Det ska vara kul att kolla på.
#34, skulle det inte vara roligare o köra utan skydd? Man blir smidigare, snabbare etc. Då är det bara o byta ut pucken mot en boll eller liknande. Om de e kul o se på slagsmål, kolla på mma ist.
#31 Om man kör hockey utan skydd så är varken större taklingar eller slagskott tillåtet.. förstår inte hur du kan ta upp det som ett argument för att hockey ska vara en hård sport då man måste ha skydd på sig när man spelar hockey (matcher, träningar).
som att säga kör fotboll på en spikmatta utan fotbollsskor.
Fotboll - Jävligt kul att lira, gick på det ett par år. Härligt att lira på sommaren med polarna.
Innebandy - Gick på det nått år, skit kul det med att lira.
Handboll - Älska'rt, går på handboll sedan jag 6år och tycker det är roligaste sporten
Ishockey - Inte kul att spela, för jag suger på det. Men annars är det kul att kolla på.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
jag spelar hockey, jag tycker hockey är roligast
Annars är det trevligt att gå ut å spela lite boll med gossarna.
motoCross fosho
2. Vafan e hockey? 30 kg skydd o skyller på att "Pucken e hård, ohh nej!!"
This is what i do and i love it!
Sen den där jävla regeln "Domaren får inte bryta en fight innan en ligger". De säger väl de mesta om hur dålig sporten e, måste lägga in en annan form av sport för att få publik. Såg en dokumentär för ett tag sen som handla just om de här. över hälften sa att dem kom BARA för slagsmålen.
LÄTT!
som att säga kör fotboll på en spikmatta utan fotbollsskor.
Innebandy - Gick på det nått år, skit kul det med att lira.
Handboll - Älska'rt, går på handboll sedan jag 6år och tycker det är roligaste sporten
Ishockey - Inte kul att spela, för jag suger på det. Men annars är det kul att kolla på.