1
Bara jag som har svårt att få jobb?
Postat av _neon_ den 4 April 2010, 19:34
98 kommentarer · 1 611 träffar
Tja tänkte kolla med alla arbetslösa människor ifall ni också har det svårt att få jobb?
Då jag har sökt i massvis med livsmedelsbutiker, Siba - andra liknande företag & resturanger så som Mc, burger king, lagerjobb & nästan överallt känns det som.
Tänkte höra ifall ni har någon motivation / tips hur man kan förbättra sig så man kan bli "hörd" där ute i vildmarken.
Jag har sökt ~40 tal jobb ( Tog studenten i somras )
#9 Han har sökt jobb i andra städer som ligger i Norge, Danmark och skåne, men har inte fått något jobb där heller. Svårt att förstå eller?
Blivit nekad ~10 utav 40 då de säger: Du har varit en bra kandidat men tyvär så har vi gått vidare med andra kandidater mm
Ni som har nyligen fått jobb hur gjorde ni ?
Ni som är fortfarande arbetslösa söker ni ofta ? andra städer ?
Disk: När tror ni den sk lågkonjunkturen går uppåt igen ?
Då jag har sökt i massvis med livsmedelsbutiker, Siba - andra liknande företag & resturanger så som Mc, burger king, lagerjobb & nästan överallt känns det som.
Tänkte höra ifall ni har någon motivation / tips hur man kan förbättra sig så man kan bli "hörd" där ute i vildmarken.
Jag har sökt ~40 tal jobb ( Tog studenten i somras )
#9 Han har sökt jobb i andra städer som ligger i Norge, Danmark och skåne, men har inte fått något jobb där heller. Svårt att förstå eller?
Blivit nekad ~10 utav 40 då de säger: Du har varit en bra kandidat men tyvär så har vi gått vidare med andra kandidater mm
Ni som har nyligen fått jobb hur gjorde ni ?
Ni som är fortfarande arbetslösa söker ni ofta ? andra städer ?
Disk: När tror ni den sk lågkonjunkturen går uppåt igen ?