Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gör tjejen slut eller ej?

Postat av kalle_anka_ den 3 April 2010, 19:22
354 kommentarer · 384 träffar
Hej,

Jag behöver er hjälp just nu då jag har ett bekymmer när det gäller kärleken.

Min flickvän har varit å festat 2 dagar i rad och jag litar helt klart på henne men jag fick det här smset nyss idag där det stod:

"Du skulle du kunna träffas imorgonkväll för jag skulle vilja konfrontera vårt förhållande lite"

Innebär detta att hon kommer att göra slut eller vad tror ni?

Jag orkar inte vänta 24 timmar för att att få reda på detta, känns så jävla sjukt i hela kroppen nu när man inte vet vad det gäller.... Och hon vägrar ta det via telefonen, hon vill inte heller träffas idag heller utan vill ta det imorgon :/

Hon skrev sedan:

"Jag tycker bara det är jäkligt naivt och ta allt via telefon och internet jag vill bete mig lite moget med fyra ögon"

Fan, det har ju gått väldigt bra senast vi träffades... fattar inte vad som händer nu, vad tror ni? Hur tror ni det brukar sluta när tjejer skriver så?

OBS: Hon är 92:a och är ingen fjortis....

Edit:

Jag har varit och köpt blommor till henne nu, jag hoppas detta kanske kan få henne att ändra sitt beslut, jag vet inte , men jag hoppas så innerligt:

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/Jag_alskar_dig.jpg

OBS: Jag hade tusen tankar i huvudet när jag skrev på det där kortet så därför blev det lite konstig handstil men ja, det är väl tanken som räknas?

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/Blommor_till_henne.jpg

Ja, det finns väl inte så mycket mer man kan göra? Ifall hon gör slut nu, då har jag åtminstone redan gjort allt jag kunnat göra, finns tyvärr inte mycket mer man kan göra än så här....

Hon får själv tänka ut om hon gjort rätt eller fel, om hon nu skulle ja... aja, jag får hoppas på det bästa bara, känns sjukt jobbigt nu de kommande timmarna av väntan

Edit 2:

Hon skickade nyss sms till mig och så här stod det ordagrant:

"Jag vet inte riktigt vet du är men jag hoppas du är hemma för jag ska äta nu men kanske du kan komma halv 8"

WTF?!?! Vad menar hon? :S "Jag vet inte riktigt vet du är"

Menar hon: "Jag vet inte riktigt VEM du är?"

Eller kanske hon menar: "Jag vet inte riktigt var du är?"

hmm, alltså jag hoppas så innerligt någon har snott hennes telefon och jävlats med henne och skrivit det där för jag känner verkligen inte igen henne just nu... på det sättet hon skriver, fattar inget. Hon brukar inte vara så här - kall , på det här viset

Jag har iaf skrivit så här tillbaks:

"Du kan ju komma till mig istället?"

Slutet:

Ja, jag blev dumpad... Gav henne blommor men hon ville inte ens ha dem. Det började att regna när hon gjorde slut. Jag sprang tillbaka hem men vägen hem kändes som en evighet

Ska försöka komma över henne nu, jobba mig uppåt även om det kan ta tid

Så om någon moderator vill så kan han/hon låsa tråden nu. Nu efteråt så är det bara mest folk som vill tracka ner på en, så det är bättre att låsa tråden. Mår redan dåligt, behöver inte trycka ner mig ännu mer. Om det känns bättre för er att trycka ner en som redan ligger på marken så sure, just do it.
Föregående tråd
Nästa tråd

354 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 354 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..