Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Man kan få tilbaka gamla youtube-design!

Postat av kalle_anka_ den 2 April 2010, 14:39
10 kommentarer · 223 träffar
Som ni säkert vi uppdaterades youtube-layout igår och många av er tror fortfarande att det var aprilskämt men så var ju inte fallet som många förstått....

Aprilskämtet youtube hade var bara de där 1 och 0-texten som man kunde få i sin video men själva layouten och designen - det kommer vi att få stå ut med ett tag framöver iaf.

Nog med detta, de som gillar den nya layouten kan stanna här, behöver inte läsa vidare och kan hoppa över till nästa tråd. Do it now.

Resten som är intresserade och vill ha en finare layout (vilket den gamla var bättre, tycker vi iaf), det är som så att jag har hört att det går att få tillbaka gamla layouten om man har gamla cachen på gamla designen sparade i sin dator. Man kan sedan köra med grease-monkey-scriptet och på det viset få tillbaka gamla designen.

Det är EXAKT samma princip som Fragideo - har ni hört talas om det? Den använder också grease-monkey-script och vi får en lite annorlunda fragbite-layout, många av er har säkert den, då förstår ni vad jag snackar om.

Så min fråga er: nån av er som hört talas om den där youtube-grease-monkey-scriptet ? Nån som har den just nu? Ni kommer att bli Fragbites hjälte om ni lyckas hitta den!

Det är många som kommer att tacka er för underbara hjälpen!

Eller man kanske kan fixa en egen om man har kvar gamla cache?
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..