1
VOLVO vs SAAB
Postat av RaskeN^ den 2 April 2010, 05:00
23 kommentarer · 44 träffar
Tänkte dra igång en diskussion om vilket bilmärke respektive modell är snyggast, har bäst komfort osv...!
Det ni har att välja mellan är VOLVO & SAAB alla modeller!
Själv tycker jag Volvo V90 är en najs bil, både skön och väldigt stark i motor & låda! (som äldre)
Annars gillar jag Volvo S80, lite "kaxigare" modell som är framtagen i Amerika (karossen) det märker man mest på tygnden och storleken...
Saab däremot har najsig komfort i sina nyare bilar men är inte precis ett fan utav grejer som kostar när man ska reparera..
För att få igång en diskussion:
Vilket bilmärke och modell anser ni ska "vinna" den här tråden!
EDIT: Skippade 760 - 940 - 960 - S90 - V90 - 850 - 855 då jag anser att man lika gärna kan rösta på en liknande modell
Det ni har att välja mellan är VOLVO & SAAB alla modeller!
Själv tycker jag Volvo V90 är en najs bil, både skön och väldigt stark i motor & låda! (som äldre)
Annars gillar jag Volvo S80, lite "kaxigare" modell som är framtagen i Amerika (karossen) det märker man mest på tygnden och storleken...
Saab däremot har najsig komfort i sina nyare bilar men är inte precis ett fan utav grejer som kostar när man ska reparera..
För att få igång en diskussion:
Vilket bilmärke och modell anser ni ska "vinna" den här tråden!
EDIT: Skippade 760 - 940 - 960 - S90 - V90 - 850 - 855 då jag anser att man lika gärna kan rösta på en liknande modell
Vilken bilmodell är bäst?
118 personer har röstat