Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vad ska jag göra?

Postat av sniegel den 30 Mars 2010, 13:52
8 kommentarer · 154 träffar
Hej, har nu ett litet problem som jag hoppas ni mogna kan svara på resten av er kan väl gå till någon annan intressant tråd.. aja

Jag är 20år och har en mycket bra kompis (18 år) som jag känt väldigt länge. Under lång period så har han kommit hem till mig regelbundet och alltid vart lite extra snäll mot en av mina småsyskon som är nästan exakt 3år yngre än honom. Tex när vi ska se på film så har hon kommit in och vill va med men jag har sagt ifrån att hon kan dra och hitta på något annat med sina kompisar elr nått men då har min kompis under flera tillfällen frågat mig vf jag ska vara så taskig mot henne och har slutat med att hon får va med iaf..

Nu har jag flyttat hemifrån men umgås ofta med min kompis iaf och han berättade gladligen att han ska träffa min syster i helgen och att dem ska hem till honom och hångla. :S

Blir förstås upprörd och frågar om jag gjort honom något för att han ska hålla på med min extremfjortis lillasyster som nyligen blivit byxmyndig och då han nu går ut gymnasiet till sommarn.

Han svarade iaf rakt att det är inget fel med det då hon väldigt gärna ville de och han har rätt att vara med vem han vill osv, kan nämnas att min lillasyster knullar runt massor och har någon mm tjockt lager brunkräm, löshår, exremt mkt smink och dränkt i parfym varje dag. Han också dock väldigt dålig med tjejer och dumpar dem efter bara någon månad då han tröttnar på dem.

Är själv väldigt äcklad av hans beslut och tycker det är jävla omoget att gå på min lillasyster när det ändå finns så många andra tjejer här i världen.
Så nu till frågan, vad för argument skulle jag kunna använda för honom att förstå att det är helt fel att bli ihop med sin bästis lillasyster som fort går i högstadiet..
Elr kanske jag som bara e jävligt nojjig?

Hoppas att kunna få lite hjälp och ber om ursäkt för eventuella stavfel och meningar som kanske inte är riktigt fullt sammanhängande.

Tack o förlåt

Fel?

6 personer har röstat

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..