Hejsan killar. det är så att det är en person vid namn Angelica smsar och ser mig.
Det började med att en kompis fyllde 20år. Vi drog ut på ett ställe vid namn Grace, festade till att riktigt bra. Så minnet är lite svagt från kvällen. Och dagen efter vaknar man upp hemma sleten som bara den.
Sedan efter ett tag får jag ett sms "Ska du ut imorgon med?" Jag tänkte vem är detta frågade då. Vem? fick svaret Angelica kommer du inte ihåg mig?. Smsade ett tag och vi hade träffats på dansgolvet. och jag har inget minne alls av händelsen. Men vilketfall skulle jag inte ut den kvällen då jag skulle spela poker och ta några öl med kompisarna.
Sedan tog det ett tag dvs förra veckan då vi vart ute både fredag lördag och slirade. Så på lördagen där vart vi ute och körde på hårt, Sedan när vi skulle dra oss hemmåt klockan vart då 03.00 och klockan ställdes om. Jag vaknade upp dagens efter får ett sms "hejsan! hade du kul igår grabben eller?" och jag frågade vem? för det vart 1 vecka mellan vi pratade, då fick jag svaret "angelica kommer du inte ihåg mig?" jag svarade nej, vart träffades vi? fick svaret "Du stod vid bankomaterna vid swedbank och tog ut pengar med dina kompisar."
Jag har både nummer och någon konstig msn till personen.
Men numret är kontantkort och msn'n vart inloggad på ebuddy och är riktigt skum. Personen i sig är mycket trevlig men vill inte berätta riktigt vem han/hon/den/det är. Jag har frågat efter facebook/efternamn/Dyl sidor.
Personen klickar eller stänger av mobilen när man försöker ringa.
Vad ska jag göra?! jag vill veta vem personen är.
* har ni varit med om något sånt här?
// L.