Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Barcelona - Arsenal 31/3!

Postat av Kewwan421 den 28 Mars 2010, 17:14
156 kommentarer · 197 träffar
Nu var det dags igen, 20:45 31 mars spelar Arsenal mot Barcelona i CL!

En ganska efterlängtad match! Jag håller på Arsenal och hoppas verkligen att dom tar hem det nu, fyfan vad det skulle kännas för barca :) För er som inte vet, inte helt säkert att Fabregas kommer spela, han fick en knäskada mot Birmingham.

Edit: Verkar vara väldigt mycket blandade tankar kring matchen, det blir kul att se vilka som får rätt :) 2 dagar kvar nu, säger som innan : Vore helt underbart om Arsenal vinner över Barca!

Edit 2: Imorgon så är det dags, om någon hade en stream,eller hittar någon, skulle han/hon kanske kunna länka den för de som inte har Viasat kanalerna :)

Edit 3: Så, idag händer det! Försnacket börjar 20.00 och själva matchen som sagt 20.45 . bara jag som tycker det känns som nästan alla håller på barca nu för tiden ?

HITTADE STREAM! mms://wm0.c05265.cdn.qbrick.co m/05265live_LIVE11

Mardröm för Arsenal i första halvlek,Arshavin skadad,Gallas skadad och Fabregas avstängd på returmötet. Tack och lov för Almunia!

Matchen är Över ! Det slutade 2-2! Zlatan som målgörare i Barcelona
Och Walcot och Fabregas som målgörare i Arsenal! På Tisdag är det returmatch på Camp nou, Då avgörs det vem som går vidare. Bra match för övrigt, otroligt spännande !

Edit 4: Sådär, 2 dagar kvar tills returmötet på Camp Nou, jag är sjukt taggad! hur tror ni denna matchen kommer att gå ?'

fck it, Barcelona har köpt domaren. Efter den tydliga offsiden på messis andra mål menar jag, EN IDIOT KAN SE DET !

Vilka håller ni på ? Vilka tror ni vinner ? Diskutera fritt!

Arsenal eller Barcelona?

286 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

156 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 156 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..