Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kompis stöter på min tjej?

Postat av Entourage den 23 Mars 2010, 22:40
110 kommentarer · 3 556 träffar
Hey...

Jag har varit ihop m en tjej i 1 1/2 månad nu.

Min fd bästavän har börjat "stöta" på henne?

Tex kollar på henne 24/7, ger alltid komplimanger o bokstavligen förföljer henne.. o d värsta är att hon verkar gilla det?;o

Dom har även börjat smsa en del men min tjej vägrar säga vad dom pratar om? wtf lixom?

Misstänkte först att hon var otrogen men tror faktist inte det.. inte nykter iaf...

Vi 3 går i samma klass o ska ha klassfest nu på lördag..

Min fd bästa vän som vi kan kalla john, har sakt att han skulle fixa dricka t henne(skulle inte förvåna mej om han skulle "supa henne under bordet") o frågat om hon ville förfesta hemma hos honom innan?

Har frågat alla som ska till festen, han har bara frågat henne om hon ville komma på "förfesten" så antagligen vill John ngt annat..

Tänkte först att John kanske ville hämnas på massa gamla grejer (ej b-rud relaterade problem). Men jag vettefan...

Så fragbite vad tycker ni jag ska göra?

Säkert en hel del stavfel o grammatiska fel ;o men d bjuder jag på isf ;PPPPPP

#16 Har pratat m henne men hon säger bara, det är inget. men vill ändå inte säga vad dom pratar om....

#36 hur kunde du veta? o.O

Aja ska prata m "John" imon.. om han försöker låtsas som inget har hänt så ska jag följa ert "råd" att slå han ;o

110 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 110 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..