1
Världens bästa fotbollsspelare?
Postat av TheyAlwaysScore den 23 Mars 2010, 07:51
85 kommentarer · 78 träffar
Diskussionerna var långa och hårda i tråden angående vem av Rooney och Messi som är bäst. Så för att få ett slut på det här tänkte jag göra en tråd med poll som tar med dom fotbollsspelare som varit såpass bra I ÅR så att dom förtjänar en plats i pollen.
Here we go...
ANLEDNING TILL ATT JAG INTE HAR MED...
Steven Gerrard - Fantastisk spelare när han är på topp, men i år har han varit kass helt enkelt.
Kaká - Säsongerna i Milan när han var på topp var han lätt topp 3 i världen, men i år har han inte riktigt kommit in i Real riktigt.
Någon målvakt - I min mening borde målvakter ha ett eget pris, alltså att det är ett pris för utespelare, och ett pris för målvakter. Därför valde jag att utelämna målvakter i denna poll.
Zlatan Ibrahimovic - Grym i början av säsongen. Men nu och större delen av andra halvan av säsongen har han varit rent utsagt dålig. Därför är han inte med.
(Den här listan kan ökas om ni nämner någon mer...)
Kan ha glömt någon spelare, skriv i så fall vem i tråden och ta "annan spelare".
Ordet är fritt, diskutera på!
Here we go...
ANLEDNING TILL ATT JAG INTE HAR MED...
Steven Gerrard - Fantastisk spelare när han är på topp, men i år har han varit kass helt enkelt.
Kaká - Säsongerna i Milan när han var på topp var han lätt topp 3 i världen, men i år har han inte riktigt kommit in i Real riktigt.
Någon målvakt - I min mening borde målvakter ha ett eget pris, alltså att det är ett pris för utespelare, och ett pris för målvakter. Därför valde jag att utelämna målvakter i denna poll.
Zlatan Ibrahimovic - Grym i början av säsongen. Men nu och större delen av andra halvan av säsongen har han varit rent utsagt dålig. Därför är han inte med.
(Den här listan kan ökas om ni nämner någon mer...)
Kan ha glömt någon spelare, skriv i så fall vem i tråden och ta "annan spelare".
Ordet är fritt, diskutera på!
Världens bästa fotbollsspelare?
395 personer har röstat