Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Få bort lite fett och biffa upp mig

Postat av maziken den 22 Mars 2010, 20:18
27 kommentarer · 77 träffar
Tja, jag är 16 och jag vill fixa till min kropp lite inför sommaren..

Jag väger 64-65 kg och är 1.79 cm lång. Är normalbyggd men vill få bort lite fett runt magen så magrutorna kommer fram mer och vill biffa upp mig, är alltså inte fet. Jag tränar fotboll 3-4 gånger i veckan och gymmar 3 gånger i veckan. Tränar gör jag men kosten har inte alltid varit den bästa.. Äter godis och dricker läsk varanan dag i veckan men har slutat men det nu för jag börjar tycka att jag börjar bli tjock.. äter och dricker sånt bara på helgerna nu.

Äter hyffsat bra frukost och bra lunch och bra middag men på kvällen så äter jag mycket mackor och så. Måste alltid vara proppmätt innan jag ska sova annars somnar jag inte. Har hört att magen inte smälter ner maten lika bra under natten så det lägger sig på kroppen?

Men nu till frågan.. Ska jag äta som fan på frukost,lunch och middag eller ska jag äta mindre så fettet åker bort? Det kanske går bort om jag bara slutar med godis och sånt och tränar hårt?

Äta mkt mat eller lite?
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..