1
Internet är riktigt segt! Du belönas!
Postat av ryssen! den 22 Mars 2010, 18:08
20 kommentarer · 238 träffar
Tjena, det är så att dom senaste 4-5 dagarna så har internet funkat RIKTIGT segt emellanåt. Jag trodde att det var fel på routern så jag köpte en ny, men det hjälpte inte alls, Internet funkade perfekt i nån enstaka timme.
Internet blir riktigt segt och det tar 1-2min att komma in på en hemsida, Och NEJ ingen tankar hemma och det är samma sak på alla andra datorer här hemma..
Jag startade om routern och modemet igår kväll, då slutade internet funka helt. Fram tills idag innan jag gjorde samma sak och då funkade internet riktigt slött igen.
Ringde Telia men dom sa att jag skulle starta om routern och modemet vilket jag redan har gjort...
Nån som vet vad det kan vara för fel?
Den som fixar mitt problem belönas med 10$ på Pokerstars/Bwin.
Internet blir riktigt segt och det tar 1-2min att komma in på en hemsida, Och NEJ ingen tankar hemma och det är samma sak på alla andra datorer här hemma..
Jag startade om routern och modemet igår kväll, då slutade internet funka helt. Fram tills idag innan jag gjorde samma sak och då funkade internet riktigt slött igen.
Ringde Telia men dom sa att jag skulle starta om routern och modemet vilket jag redan har gjort...
Nån som vet vad det kan vara för fel?
Den som fixar mitt problem belönas med 10$ på Pokerstars/Bwin.