Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Otrogen - berätta för tjejen?

Postat av brotherj0nas den 21 Mars 2010, 13:15
121 kommentarer · 210 träffar
Tja fraggerbitters!

Jag har ett dilemma. Jag har varit tillsammans med min flickvän i 7 månader och för cirka en vecka sen så ville hon ha "paus", för att vi haft det lite dåligt den senaste tiden med bråk och dylikt. Eftersom jag älskar henne så respekterar jag "pausen". Nu är det så att i helgen var jag på fest med mina kamrater, många från min skola där så man kände dom flesta. Jag råkade få i mig lite för mycket vilket resulterade i att alla spärrar släppte...

Det är inte relevant hur mycket jag drack, det var i vilket fall som helst för mycket. Det slutar med att jag har sex med en annan tjej. (Det var inget porrsex där man körde konstant i 45 min, utan det var mer ett slarvigt fylleknull som vi avbröt efter en minut).

Dilemmat; Ska jag berätta detta för min flickvän och riskera att förlora henne (hon vill börja träffas igen snart). ELLER ska jag hålla det för mig själv och hoppas att mina tankar om händelsen dör ut och hoppas på att vår kärlek blir starkare än innan?

Värt att notera är att mina känslor för min flickvän har dött ganska rejält eftersom hon valt annat före mig för ofta och vår "paus" har fått mig att lessna lite. Men hoppet om ett bättre förhållande finns fortfarande! Hjälp!
Föregående tråd

121 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 121 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..