Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bula/knöl i bakhuvudet.

Postat av jacca ~ den 20 Mars 2010, 01:25
28 kommentarer · 23 164 träffar
Upptäckte för drygt 2 veckor sedan att jag hade en knöl/bula i bakskallen när jag satt och kliade mig. Blev skitpaff eftersom jag aldrig haft den där förut. Jag vet inte exakt hur länge jag har haft den men skulle tippa på högst ett halvår till nu för 2 veckor sedan. Eftersom jag brukar ha snaggat (undantag nu i vinter då) så borde jag ju verkligen märkt den tidigare ifall den nu suttit där bak.

Jag kan tillägga att den inte gör ont alls och är hård som skallbenet.

********* E D I T ****************

Ni som har en knöl där bak, har ni ALLTID haft den? Ifall inte, när fick ni den?

Well, vad kan detta nu vara? Har läst lite slarvigt om Vallonerna, om att det är en så kallad "geniknöl", "arierknöl" etc. Jättegärna om det är det! Dock hittar jag inget om hur geniknölen kommer till, om det är vid en viss ålder eller vid födseln. Jag är 20 bast och har precis upptäckt/fått min knöl, är det normalt?

Kan det vara en hjärntumör? Har inga symptomer såsom yrsel, kräkningar, huvudvärk, sämre syn etc.

Tacksam för svar!

******* E D I T *******

Ni som har en knöl där bak, har ni ALLTID haft den? Ifall inte, i vilken ålder fick ni den?
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..