Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Internetproblem!

Postat av qpxd den 12 Mars 2010, 19:45
5 kommentarer · 19 träffar
Tjenare!

Flyttade över min dator till en polare för att lira lite tillsammans, men vi stötte då på ett problem då internet inte fungerade som det skulle. Det fungerar utmärkt på min kompis dator som jag då skriver tråden på, men på min egen så flashar "Local Are Connection - A network cable is unplugged" nere i det högra hörnet.

Det konstiga är att jag 59 sekunder av 60 inte har internet alls, men under någon enstaka sekund då och då så loggas jag in på Skype och så verkar det som om jag har internet.

Jag är inte så väldigt teknisk själv när det kommer till den här fronten, men om det är till någon hjälp så har jag kortet Atheros L1 Gigabit Ethernet 10/100/1000Base-T Controller.

Är det någon som har upplevt något liknande problem som kan ha någon aning om varför min dator beter sig på det här sättet?

Hjälp uppskattat =) Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..