Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Börja dejta henne igen? [long version]

Postat av qu!Nt den 11 Mars 2010, 01:38
76 kommentarer · 881 träffar
Hallou

Allt började med att min lillasyster skulle gå ut med sin kille och några andra tjej kompisar och jag hade lite tråkigt så jag följde med dom till en krog på avenyn, keybar.

Syrran och jag åkte in tillsammans med vagnen och mötte upp hennes kille för att sedan bege oss mot krogen.

Där inne hälsar vi på hennes vänner o så. Lite lång kö till baren, men ville ha något att dricka. Efter ett par minuter i kön med syrran så säger hon att två tjejer spanar in mig, okej tänkte jag och titta mot dem för att se om det var något att ha. Kolla lite hastigt så jag såg inte så bra, men dem såg söta ut. Hade väl gått nu ca 5min(?) Så kommer brunetten fram till mig och frågar om jag är singel och jag svarar ja det är jag, hon trodde väl att min syrra var min tjej, anyway. Hon sa då att hennes kompis där borta, blondinen tycker du är snygg. Trevligt tänkte jag, fast jag var mer intresserad av brunetten. I alla fall så gav syrran mig en hundring så jag kunde köpa åt henne också. Var nu framme i baren och beställde, vände mig om för att kolla runt vart syrran satt så märkte jag att brunetten hade stuckit till dansgolvet med blondinen och brydde mig inte så mycket mer om det.

Satt och minglade lite med syrrans kille och avnjöt cidern. Aja tänker jag, dags o köpa lite mera från baren. Går fram och beställer, denna gången är det inte alls lika lång kö. Håller i ölen rätt stabilt då folk dansar som, ah jag vet inte om det ens är dans, iaf så tar hon brunetten mig på axeln och säger kom, jag tänkte varför inte, följde med henne till hennes bord där hon satt med sina vänner inklusive blondinen.

Satt lite stelt i början då jag inte kände någon där, men försökte var avslappnad. Brunetten och hennes vänner går upp för att dansa vid dansgolvet, jag och blondinen är nu kvar. Hon fråga först om jag var svensk, är halvsvensk och så hade snacket börjat rulla igång och det kändes skönt. Frågade henne om hon skulle följa med ut på en cigg, and she did. Där ute fryser man som fn med strunt samma, har inte fått i mig så mycket dricka än så kan nog bero på det.

Syrran kommer också ut för att mingla lite, inte för att hon röker, men för att kolla in tjejen antar jag *syrran är typ utseendefixerad* Aja, lite snack här o där sen begav vi oss in. Syrrans kille satt på en soffa och jag och blondinen satte oss ner. Vi börja alla 4 prata och så. Blondinen skulle gå till baren och köpa sig något och frågade om jag ville ha något och självklart sa jag visst, en cider blir bra. Hon kommer tillbaks, vi dricker lite sen bestämde syrrans o hennes kille + vänner att gå vidare, men jag hade det trevligt o stanna kvar. Det tog inte lång tid innan vi satt och kysstes.

Allt var fri o fröjd;D sen kom brunetten tillbaks med någon kille, kändes lite som dubbeldejt. Drack inte så mycket denna kvällen annars blir det några moves på dansgolvet. Brunetten skulle från ingenstans på en hemma fest i Majorna, ligger typ 20min ifrån stan och denna blondinen som bor ute på skärgården sov alltså över hos brunetten så hon kunde inte lämna henne. Fan vilket tragiskt slut denna kvällen hade tänkte jag, redan slut liksom? kl var väl runt 23.

Vi gick ut från krogen och pratade på som fan, hon ville se mig igen och så krama jag om henne ett bra tag. Hon frågade denna kille om jag kunde följa med dem till hemma festen, men tydligen ville han inte (killar vill väl ha mer brudar ist för killar, vilket jag förstår). Ville inte erbjuda henne att sova hos mig eller så då jag inte drar hem folk hur som helst så vi fick ta farväl, puss o kram.

Dagen efter såg jag ett sms på mobilen, hon hade frågat om jag ville komma till skärgården. Visst skrev jag. Vi träffades och så! Vi dejtade ett par gånger, klubba tillsammans och hade det underbart. Hade nu vart tillsammans med henne i ca 4månader(?) hade lärt känna hennes familj riktigt bra, dom verkade gilla mig också vilket kändes skönt. Hon _verkade_ vara en vettig tjej! kan tillägga jag träffa henne sommaren 2009.

--------------------------- ------------------------------ ----------------------

Ja, nu undrar ni säkert varför så mycket detaljer om hur jag träffa henne och ingenting om hur vi blev ihop. Jo för det jag vill komma med ska jag komma med, fast ville bara att ni skulle ha lite kött på benen.

----------------------- ------------------------------ --------------------------

Vi var vid detta lagret tillsammans i ca 4månader, allt var fri och fröjd. Hon och mina kompisar åkte en hel del till K-Sjön, Torslanda badet och grillade ofta m.m.

Jag minns speciellt en dag hos henne, vi låg mitt på dagen i hennes säng o bara tog det lugnt (var ju sommarlov) för hennes del iaf, själv var arbetslös. Kvällen börjar rulla igång, vi tittar på en film, äter lite gott, en vanlig mysig kväll med tjejen. Efter filmen och nattkäk la vi oss i sängen.

Hon får ett SMS och jag frågar lite nyfiket vem det var och hon svarar inte (är inte speciellt avundsjuk men bara lite nyfiken på vem som smsar henne denna tiden) fråga igen vem var det? Ne ingen sa hon. Öh okej.. Helt plötsligt skulle hon på toa för att kissa. Aha tänkte jag..följde efter henne tyst som bara den och hörde att hon satt på vattenkranen bara, självklart undrade jag, men men. Gick tillbaks mot sovrummet med en klump i halsen. Jag låg i sängen och var lite ledsen, eller mer känslokall, hon ville mysa från ingenstans, men så blåst är jag inte. Lite tjafs här och där lyckas jag ta hennes mobil och hon dampar, men jag skiter i. stod "Vill du bli KK?" från Robin. (kan tillägga att hennes ex hette så.) Och för att inte göra bort sig ännu mer säger hon jag skulle bara testa dig och se om du brydde dig.. lawl vilken kass bortförklarning. Jag tog på mig kläderna och stack ner till hamnen, vet att båtarna går jvligt sällan på helger men orkade inte stanna kvar, hon spamma med sms/ringde mig, självklart svarade jag inte. Jag var bakom hennes hus hela tiden, men hon trodde väl att jag stack ner till hamnen, så hon gick ut för att leta efter mig. Efter ett tag så svara jag på hennes samtal och så blev vi sams igen efter lite tjafs.

En annan gång var vi på en hemma fest hos min polare en bit utanför Göteborg, Trollhättan (ca 5mil) Kaj & Juha hämtade upp mig här vart vi bor och sedan till stan för att plocka upp min tjej. På festen var det gött, bara dom närmaste vännerna, hon skulle egentligen ta med sig lite brudar, men kunde inte, men ville följa med ändå. Han som vi hade festen hos heter Tino och bor tsm med sin brud Kim.

Aja vi drack på som fan, gratis öl ftw;D Som vanligt får jag vara den som sätter på bra musik och tjejen gick runt o mingla med mina vänner, vilket är positivt. Helt plötsligt lägger sig Juha på marken och låtsas att han druckit för mycket, lawl tänkte jag, måste han söka uppmärksamhet genom att lägga sig på marken? och inte bara nog av det! Min tjej är typ nojjig för allt ;s hon tror hon har alla sjukdomar för hennes vän har proppat in det i skallen på henne. Iaf så blir min tjej rädd och kollar vad som har hänt med honom. Hon tror att han kanske har blivit drogad. Jag har känt denna killen i 12år, vet _EXAKT_ hur han fungerar ^^ sen så sticker jag där ifrån, palla drama queens. Jag börja prata lite med Kaj som alltid håller sina fingrar borta ifrån mina tjejer iaf! Sen Tino som var i samma rum som drama queenen och min tjej och säger att drama queenen sa till min tjej såhär "första gången jag såg dig blev jag kär i dig, och du har jävligt snygg röv" Aaja, pallade inte prata med den nollan efteråt, blev lack på nötterna.

Tino och min tjej bestämde sig för att ta en cigg, inte för att jag brydde mig liksom. efter 30min kommer dem tillbaks. Well from that to that. Nu ska min fylla tjej börja klippa Tino på fyllan, GG tänkte jag med hans frisyrer haha:D (blev dock rätt bra) Sen efter det så ville Tino att hans tjej Kim skulle kyssa min tjej, Aha tänkte jag, what's next kände jag. Dom kysste varann och det var det.

Tino hade nu berättat till mig lita inte på den tjejen, hon är inte bra david, jag säger bara sanningen. Dåra tänkte jag? Han sa att han fråga om hon ville ha 3kant med Han, hans tjej + min tjej och att hon hade sagt jag vet inte, kanske en annan gång när david inte är med. Fick reda på detta efter vi var hemma i GBG.

Samma med varje gång men ska på båt fan till henne så är det alltid killar som stöter på henne, speciellt en ful fan som tror han är en fotbollshuligan HAHA. Grejjen är att han jämt är med sina vänner på ö-fan och mina bor i stan så det är inte så lätt att klara av han + minst 6-7 st. Men han messar alltid henne när vi går från båten och säger, jag gillar inte att du är med han David. Jag fick reda på detta och blev så förbannad att jag tog tag i telefonen o ringde upp han o sa är du hennes farsa eller? - Nej

men dåså håll dig undan, du är inte hennes kille, men han har något fel där uppe. Hon har vart tsm med han tidigare (inte denna robin från smset) utan ah, vettefan va han hette och han gillar henne fortfarande. Vart ruskigt nära knivslagsmål mellan träskallen o mig (han bär på kniv).

Jag har liksom stått upp för henne 245 ggr, även sätter mig i fara. Denna killen är fking tRÖG, han fattar inte att han ska sluta hålla på. Fast efter ett jävla bråk slutade han faktiskt. Men så tog det slut mellan bruden o mig, guess what? hon kontaktar honom dagen efter.. awesome. Trots hon sagt att hon hatar honom så säger hon "aah, det har tagit slut mellan oss" JAHA, bitc'h. Då var man på ruta ett igen. Whatever, kan fortsätta med wall of text, men pallar inte;D iaf inte mer om honom! vi blev tsm igen..

--------------------------- -------------

LAST PART!

------------------------ ----------------

På födelsedagen i slutet av Augusti skulle vi ut på krogah och fira mig. Tanken var att jag skulle gå ut med mina vänner och ha det kul helt enkelt. Men nix nix, hon ska ofc med, det blir ett tjafs för jag sa oke du kan följa med men sen ändra jag mig;D (my bad i know)

Well, polarna o jag stack till stan o festade. Hon stack till brunettens killkompis som jag nämnde i början. Hon son skulle väl träffa nån där. Det var då det tog slut. Dagen efter ringde jag henne o då svarar en kille med mörk röst, aja fak henne liksom! men det gjorde jag inte! nästa dag på kvällen, en söndag ringde jag henne o svarar samma kille: Vad är det du inte fattar? HON VILL INTE HA DIG! fan det var ju jag som gjorde slut -.- haha. Ringde henne igen efter 10min och då svarar hon, äntligen tänkte jag. Frågade vem det var o så och hon sa det var hennes pappa.. lol ofta han ligger inne i hennes vid midnatt på en söndag, och har en helt annorlunda röst nej nej. slängde på luren TACK O HEJ! and that's it. Två veckor senare är hon helt desperat efter mig, o spammar samtal&mess, men jag svara inte.

NUTID!

Idag har det väl gått ca sådär 9månader, haft 2 korta förhållande men, men inget seriöst. Hon lade till mig på facebook/MSN, sen även min syster. Har glömt dem hardfeelings jag hade, orka se tillbaks när man kan se i nuet.

Så idag skrev hon till mig typ Hej, hur det är oså http://data.fuskbugg.se/skalma n01/--------------tjalol.jpg Hon är tydligen singel. Jag gjorde delvis slut med henne förra året för jag visste att hon skulle krossa mitt hjärta så det var bättre att gjorde slut. (hon var lite player aktig)

Men idag känner jag inte agg sådär gentemot henne alls. Känns trevligt att hon hörde av sig. Hon prata lite om att hon hade träffat en kille men som inte var bra, dem var alldeles för olika. Jag tänkte på alla fina minnen från sommaren jag hade med henne. Så från ingenstans sa hon att hon har blivit katolik, i lol'd. (jag var katolik innan, så hon försökte väl impa ^^) Hon fråga mig typ 4 ggr vad jag gör nu för tiden, hur jag mår, om jag var singel. Hon sa att hon ville dejta igen och kolla om vi passar ihop, då sa jag kan vi väl göra, men som kompisar. Sa dock att jag var upptagen på helgen då jag ska vara med storbrorsan.

--------------------------- -

Nu till frågan: Ska jag träffa henne till helgen o se vad som händer? Jag känner mig själv mognare likaså hon tror jag, hon sa iaf att hon vet vad hon vill göra. Känns bättre också nu för förut tjafsade vi 24/7.

Tack för ni tog er tid och läsa! Betyder mycket! Kommentera gärna och ha gärna lite åsikter och så. *stavfel och osammanhängande text lär ju förekomma då det var snart 1 år sen detta inträffade* Tack på förhand! =)

--------------------------- -------------------

EDIT 1:

Var ute på krogen (fredags) så jag passade på att messa henne och fråga om hon ville haka på, men tydligen var hon sjuk. Hon skrev "önskar att jag inte var förkyld, annars hade jag jätte gärna följt med, men idag blir det hemma fest och då ska hon med varken sig hon är sjuk eller inte :P *ofta hon var sjuk, hon ligger säkert hos någon kille och, ja you know*
Föregående tråd
Nästa tråd

76 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 76 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..