1
Anställnigsintervju - Nervös
Postat av Tjorven den 10 Mars 2010, 17:57
22 kommentarer · 370 träffar
tjena fragbite imorn ska jag på min första anställningsintervju någonsin! jag är 17 år och ska förhoppningsvis få jobb som telefonförsäljare. grejen är den är att jag är skit nervös. Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Någon som kan berätta lite om vad för frågor som brukar komma osv? Kan man komma i jeans och nån pike tröja eller är det något speciellt man ska ha på sig?
tack på förhand
EDIT: var på intervjun idag och tyckte fan det gick bra, var en het brud som intervjuade mig så blev lite paralyserad hehe :P Hon ställde de klassiska frågorna, varför hon skulle välja mig och så och tyckte jag svarade så bra som möjligt. Men mo jag inte skulle få jobbet så har det ändå varit en bra livserfarenhet. Nästa gång jag går på intervju så vet jag ltie hur det går till!
tack på förhand
EDIT: var på intervjun idag och tyckte fan det gick bra, var en het brud som intervjuade mig så blev lite paralyserad hehe :P Hon ställde de klassiska frågorna, varför hon skulle välja mig och så och tyckte jag svarade så bra som möjligt. Men mo jag inte skulle få jobbet så har det ändå varit en bra livserfarenhet. Nästa gång jag går på intervju så vet jag ltie hur det går till!