1
Vad har fragbite emot mig?
Postat av Azarath08 den 10 Mars 2010, 15:43
67 kommentarer · 214 träffar
Tjena fragbite!
Min fråga är, vad har ni emot mig?
Verkar som att nästan alla är emot mig på den här sidan.
Jag får påhopp genom meddelanden, på mina kommentarer och trådar.
Och ja, mina trådar är faktiskt inga myter, tro det eller ej.
Finns folk som har tjatat och frågat varför jag inte har fått varningar eller varför mod inte har bannat skiten ur mig och jo, jag har visst blivit varnad men jag har inte blivit bannad då mina trådar _ÄR_ sanna.
Jag vill helst att ni slutar att hota mig genom meddelanden, det funkar tyvärr inte på mig.
Folk jämför och menar att jag är wannabe DomarN^ tex och det är jag verkligen inte, vad har jag gjort som han har gjort?
HAN är en riktig MYTARE och det är inte jag! Så enkelt är det...
Så, nu vill jag att fragbite reser på sig och lägger en röst om Azarath08's framtid!
Vill ni att jag ska fortsätta göra trådar om saker som händer i mitt liv?
Seriösa kommentarer tack
Min fråga är, vad har ni emot mig?
Verkar som att nästan alla är emot mig på den här sidan.
Jag får påhopp genom meddelanden, på mina kommentarer och trådar.
Och ja, mina trådar är faktiskt inga myter, tro det eller ej.
Finns folk som har tjatat och frågat varför jag inte har fått varningar eller varför mod inte har bannat skiten ur mig och jo, jag har visst blivit varnad men jag har inte blivit bannad då mina trådar _ÄR_ sanna.
Jag vill helst att ni slutar att hota mig genom meddelanden, det funkar tyvärr inte på mig.
Folk jämför och menar att jag är wannabe DomarN^ tex och det är jag verkligen inte, vad har jag gjort som han har gjort?
HAN är en riktig MYTARE och det är inte jag! Så enkelt är det...
Så, nu vill jag att fragbite reser på sig och lägger en röst om Azarath08's framtid!
Vill ni att jag ska fortsätta göra trådar om saker som händer i mitt liv?
Seriösa kommentarer tack