1
En fråga ang Gym
Postat av _neon_ den 9 Mars 2010, 21:34
11 kommentarer · 22 träffar
Tja jag tänkte höra med er eftersom jag inte orkar regga mig just nu på andra hemsidor, Och att man kan faktiskt få seriösa svar här ibland..
Till saken, det är så att jag arbetslös och tänkte därmed börja träna ännu mer seriöst.
Så tänkte höra ifall detta kommer funka träna såhär.
Jag tänkte köra 2 pass på en dag, dvs 1 pass vid 9-10 på morgonen sedan ett annat pass vid 4-5 tiden på eftermiddagen.
Mån: Pass1: Mage & axlar. Pass 2: Biceps bröst underarmar
Tis: vila
Ons: Triceps rygg
Tors: Ben
Fre: Pass 1: Biceps, bröst, underarmar. Pass 2: Mage & Axlar.
Lör: Vila
Sön: Vila
Varför jag jag inte tränar ben lika mycket är för att jag cyklar fram & tillbaks till gymet ( tar ca 20 minuter och komma dit, och att jag är ute och går ~1,5 timme mån - fre )
Tänkte även också ifall man kunde köra t.ex ibland onsdags passet på fre eller måndagen istället för de pass jag har redan visat. Dvs att man kör varannan vecka pass 2 och triceps och rygg istället. Så man kör triceps & rygg också ungefärligt lika mycket.
Tänkte även också ta en Whey-80 efter varje pass jag kör och en banan.
Tacksam för seriösa svar.
Till saken, det är så att jag arbetslös och tänkte därmed börja träna ännu mer seriöst.
Så tänkte höra ifall detta kommer funka träna såhär.
Jag tänkte köra 2 pass på en dag, dvs 1 pass vid 9-10 på morgonen sedan ett annat pass vid 4-5 tiden på eftermiddagen.
Mån: Pass1: Mage & axlar. Pass 2: Biceps bröst underarmar
Tis: vila
Ons: Triceps rygg
Tors: Ben
Fre: Pass 1: Biceps, bröst, underarmar. Pass 2: Mage & Axlar.
Lör: Vila
Sön: Vila
Varför jag jag inte tränar ben lika mycket är för att jag cyklar fram & tillbaks till gymet ( tar ca 20 minuter och komma dit, och att jag är ute och går ~1,5 timme mån - fre )
Tänkte även också ifall man kunde köra t.ex ibland onsdags passet på fre eller måndagen istället för de pass jag har redan visat. Dvs att man kör varannan vecka pass 2 och triceps och rygg istället. Så man kör triceps & rygg också ungefärligt lika mycket.
Tänkte även också ta en Whey-80 efter varje pass jag kör och en banan.
Tacksam för seriösa svar.