1
Träffade tjej ute!
Postat av flipsyde2000 den 7 Mars 2010, 17:05
28 kommentarer · 232 träffar
okej nu är det såhär: Jag hittade en random tjej ute på en nattklubb igår =) vi strulade, snackade lite lätt, bjöd varandra på öl osv i ca 2 timmar, jag bad om hennes nummer när vi skulle gå hem. Jag började smsa idag. Kollade hur läget var och var hon skulle göra idag osv.. Jag gillar henne!
Hur ska jag bete mig, ska jag vara väldigt på eller lite avvaktande? Ska jag ta initiativet till att fråga om vi ska träffas.. osv..
EDIT 1: haha, va komiskt, hon ringde precis efter jag hade skapat tråden :) snackade typ i 5 min om va vi skulle göra i veckan osv.. jag sa "men vi få ses i veckan" hon sa att vi skulle höras i veckan om det. Bra eller dåligt?
Hur ska jag bete mig, ska jag vara väldigt på eller lite avvaktande? Ska jag ta initiativet till att fråga om vi ska träffas.. osv..
EDIT 1: haha, va komiskt, hon ringde precis efter jag hade skapat tråden :) snackade typ i 5 min om va vi skulle göra i veckan osv.. jag sa "men vi få ses i veckan" hon sa att vi skulle höras i veckan om det. Bra eller dåligt?