Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

NORRLAND - Pengamaraton

Postat av norrlandb1 den 6 Mars 2010, 22:06
52 kommentarer · 23 träffar
Tjenare fragbite!

Skulle jätte gärna vilja ha en Kategori som heter "Yeslife" eller dylikt. Det känns så missledande att behöva välja "Övrigt", alla kanske inte vet vad man menar då(?) Nog om det!

Det är så att jag har kommit på ett sätt hur jag ska bli miljonär, allt som krävs är lite genialt tänkande och lite uthållighet (vilket jag har) :-)

Jag ska nu under 5 år (365*5=1825 dagar) försöka att tjäna multum med ca$h. Ungefär som erik och mackan's program "Guldfeber".

Varje dag så ska jag fixa ihop 50kr (det är minimum), det gör ingenting om jag får mer. Det är ju bara ett plus :-D

Så varje dag, i 1825 dagar, ska jag tjäna minst ~50kr. Detta i sin tur innebär att jag kommer att ha (50*365=18250*5=91250kr!).

Det kanske inte låter som så mycket, men tänk på alla födelsedagar och julafton'ar man kommer att ha? det blir 5st födelsedagar och 5st julafton'ar på de 5åren (Ja, enkel matematik). Varje "högtid" så får jag ungefär 3000kr, det blir 6000kr/år*5=30000kr, lägger man på de 30lakanen på mina 91250kr så får man 121250kr (lite mer än 1/10 miljon!)!!

Man kan också plussa på en arbetslön på detta, så det blir ganska mycket mer pengar än vad jag har angett där uppe:-DD

AnywayZ, jag ska nu föra en dagbok, här på fragbite om hur jag går tillväga (dag till dag). Ni fragbite'are kanske blir inspirerade av mitt engagemang och vill göra samma sak. Om ni vill det så önskar jag er all lycka i världen!

Jag börjar med detta projekt imorgon (2010-03-06) så det är först då ni får se min första anteckning;-D

Häng inte läpp för det, ni kan fortfarande kommentera i tråden så ger jag er de bästa tipsen!

Wish Me Good Luck!

Dag1; Vaknade vid 11.00 , åt frukost, tog en dusch sedan gymmet. Gick sedan in till stan och växlade mina myntrullar, har 2st (50 enkronor i varje), bild kommer seN:-)
100kr atm!!

Dag2;

//Norrland - The MoneyMaster!$$$

DENNA TRÅD BRYTER INTE MOT NÅGON FORUMREGEL SÅ NI KAN INTE TA BORT TRÅDEN! (sry för caps;-))

Kommer jag att lyckas?

40 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..