Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

konstiga människor?

Postat av Murr3_is_here den 26 Januari 2005, 19:54
12 kommentarer · 182 träffar
för nåra månader sen så gick det runt en gubbe i mitt kvarter. han var utlänning och gick runt med en påse med massa tavlor i... han hade en lapp där det stod att han behövde pengar till mat lr nåt i hans familj... han kom hem till oss på dagne typ klockan 16.00 när ja kommit hem från skolan.. då va dörren låst och då satt ja o nördade vid datorn.. då hörde jag att nån dunkade på glasrutan vid dörren.. då trodde jag det va pappa som dummade sej.. då öppnade jag och såg en gubbe.. då gav han en lapp till mig där det stod : jag behöver pengar tilll mat eller nåt sånt där stod det, då sa jag att jag inte var intresserad men det fattad eju inte han så han stod ju såklart kvar.. då stängde jag igen dörren ..sen kom han till oss igen.. då hade min pappa kommit hem.. ungefär 10 min innan gubben kom igen så hade pappa gått ut o börjat skotta sno typ vid tomten... då var dörren inte låst o jag satt vid datorn igen.. då hörde jag igen att nån började dunka på rutan vid dörren IGEN och sen hörde jag att dörren öppnades.. då ropade jag på min pappa för ja trodde de va han som dummade sej med mig för att jag skulle tro att det var gubben. men det var gubben och han var på väg in till köket.. då gick jag ner då gick han tebax när han såg att jag var där.. sen visade han samma lapp igen.. då pekade jag ut på baksidan av tomten så att han skulle fatta att han skulle gå dit för min pappa skottade snö där så han skulle snacka med honom.. men han var ju så trög så han fattade ju inte det heller.... då stängde jag igen dörren och låste igen.... sen hörde jag av en kompis som okcså bor i samhället som jag bor i att en gubbe som var utlänning hade kommit hem till dom okcså... då hade han bara börjat att gå in i hallen när min polares familj satt och åt.. då gick kompisens mamma ut till hallen och kollade vad det var för pucko som var där.. då visade han EN HELT annan lapp än vad jag fick.. på den lappen stod det att hans dotter var brännskadad och behöver pengar till vård eller nåt sånt... och nu undrar jag.. vad är det för sorts folk som gör sådär ??
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..