1
FORUMLEK: Bästa mordvapnet
Postat av halmet den 6 Mars 2010, 01:22
27 kommentarer · 683 träffar
Ditt uppdrag är att mörda en annan. Men ditt vapenförråd är ganska tomt, det här är det enda som finns att tillgå.
En nätverkssladd
En flytväst
En frigolithjälm
Ett bildäck
En röd keps med svarta ränder
En panflöjt
En grön stövel med storlek 45
Ett mongoliansk värmeljus
En dålig cykelpump
En bladlös kniv
Ett skohorn av plast
En ballongvisp av järn
En frusen potatisgratäng
En spis
En påse jordnötter av märket Eldorado
Du får välja 3 av dessa vapen till att göra det perfekta mordet. Vilka vapen väljer du och VARFÖR? Jag vill ha en utförlig rapport med motivering varför du just valde dina mordvapen och hur du går tillväga.
Lägger upp dom smartaste mordplanerna i tråden!
Kom även på en egen liten plan.
Jag ställer mig på torget och spelar panflöjt. När mitt musikälskande offer kommer förbi för att skänka mig pengar så drar jag i min nätverkssladd som är kopplad till spisen som står på hustaket ovanför mig så att den faller ner på offret, offret dör förmodligen inom någon sekund!
Och vips så var mordet utfört!
En nätverkssladd
En flytväst
En frigolithjälm
Ett bildäck
En röd keps med svarta ränder
En panflöjt
En grön stövel med storlek 45
Ett mongoliansk värmeljus
En dålig cykelpump
En bladlös kniv
Ett skohorn av plast
En ballongvisp av järn
En frusen potatisgratäng
En spis
En påse jordnötter av märket Eldorado
Du får välja 3 av dessa vapen till att göra det perfekta mordet. Vilka vapen väljer du och VARFÖR? Jag vill ha en utförlig rapport med motivering varför du just valde dina mordvapen och hur du går tillväga.
Lägger upp dom smartaste mordplanerna i tråden!
Kom även på en egen liten plan.
Jag ställer mig på torget och spelar panflöjt. När mitt musikälskande offer kommer förbi för att skänka mig pengar så drar jag i min nätverkssladd som är kopplad till spisen som står på hustaket ovanför mig så att den faller ner på offret, offret dör förmodligen inom någon sekund!
Och vips så var mordet utfört!