Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gymupplägg OK?!

Postat av known.upzaa den 4 Mars 2010, 17:59
14 kommentarer · 43 träffar
Tjena allesammans!

Kan börja med att introducera mig själv: Jag heter Filip (irrelevant), är 17 år och går HIP-programmet (Hälsa och Idrott) på JB, och får därmed gratis tillgång till gym (Friskis och Svettis). Jag har nu börjat att använda kortet, och har gjort det i ett halvår nu. Fram tills nyligen jag bara kört lite random, men för någon vecka sen så la jag upp ett schema för att få lite struktur över allt, och det har jag kört på i ca 2 veckor nu.

Nu är min fråga, vad tycker ni om schemat?

Måndag:
3 timmar idrott med skolan (oftast spinning/bodypump)
Gym(armar) 50 min

Tisdag:
Gym(mage/bröst) 50 min

Onsdag:
3 timmar innebandy med skolan

Torsdag:
Gym(Ben/vader) 50 min

Fredag:
3 timmar idrott med skolan
50 min rygg/bål

Lördag:
50 min kondition (löpning, ute)

Söndag:
Ledigt, ev lite fys hemma

Lite att tillägga:

Är 184 cm lång, väger 70 kilo. Är ute varje helg, festar osv, men är nykterist. Min enda fiende är väl godiset som slinker ner lite då och då. Har nu gått på gym i ca ett halvår, och var redigt otränad innan jag började gymma. Denna bild är tagen för ca 3 månader sen, alltså med 3 månaders gymtid

http://data.fuskbugg.se/skalma n01/--------------------Bild%2 0001.jpg

Jag äter tillräckligt, äter inte allt för onyttigt. Det enda som kan förstöra är väl godis då och då.

Det jag nu undrar, vad hade ni förändrat i schemat? Tycker ni att det är bra?
Föregående tråd
Nästa tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..