Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Håller klubban på att gå av?

Postat av Emma Zed den 1 Mars 2010, 23:32
46 kommentarer · 352 träffar
Tjena.

Jag står inför ett dilemma, det är så att jag köpte en innebandyklubba på Assist i höstas (Höstlovet 2009 närmare bestämt) som jag själv tycker har fungerat bra.

Jag gillar styva klubbor (HAHHAHAHA), så därför valde jag en som inte är så lätt att svikta. Men nu har jag börjat tyckt att klubban har blivit mjukare, lutar man sej lite mot den så tycker jag själv att den sviktar ganska rejält.

Vet inte om det är så att jag inbillar mej, men jag själv tyckte att det lät som att klubban knastrade lite idag när jag sköt slagskott på träningen, så nu börjar jag bli jävligt fundersam...

Eftersom jag ska till Stockholm vet jag inte om jag borde slå till och köpa en ny klubba, om den gamla kommer att gå av.

Men jag vill inte betala 1500:- på en ny om den gamla kommer att hålla... Har sånnnn beslutsångest.

Hur hade ni gjort? Är det vanligt att klubban blir lite mjukare när man spelat med den ett tag?

MVH
Föregående tråd
Nästa tråd

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..