Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

sluta gymnasiet.

Postat av SANDN den 1 Mars 2010, 22:00
60 kommentarer · 1 892 träffar
Godkväll!

Inte för att ni på något sett bryr er, men jag tänkte ändå berätta hur det ligger till i hopp om att någon av er har erfarenhet av detta, eller kan komma med tips.

Jag började gymnasiet på en IT linje, bytte efter ett år till estetisk/musik, går nu 2a året där. Är så skoltrött, är efter i allt, inte gjort en enda uppgift sen vi började 2an.

Är jag lat? Ja, delvis. men håller också på att utreda om jag har adhd / add, inte damp, utan mer koncentrations svårigheter osv. ni som vet vad det är, förstår.

Jag funderar nu på att sluta skolan, jobba på det helg jobbet som jag har, hoppas på mer timmar, och sen efter sommaren åka på bartenderutbildning i London i en månad, en intensivutbildning. Bartender är det enda som jag kan komma på som jag vill bli, inte det finaste yrket, men något jag känner att jag skulle kunna klara av.

Hur ser ni på att hoppa av gymnasiet?
Har någon gjort något liknande?
Har någon gått en intensiv bartenderutbildning?

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..