Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Steam account hackat!

Postat av Produktenlol den 1 Mars 2010, 20:33
26 kommentarer · 286 träffar
Tja mitt steam account har blivit hackat för några dagar sen och är lite orolig om jag gjorde rätt när jag postade en sådan "fråga" till steam om får tillbaka mitt account.

Gjorde såhär skrev in min e-mail och account name som instruktionen sa åt mig att göra men sedan när jag kom till den delen där jag skulle lägga in en bild med min CD-key så skrev jag mitt "steam account namn" på CD-key:N skulle jag gjort det eller?

har hört lite konstiga saker att man egentligen skulle skrivit in sin e-mail där? :S

Är det korrekt eller bara dumheter?

Har senare fått detta medelande när steam startat upp.. (har det fortarnade på auto-logging fast kommer ju inte in förstås.)

"your account credentials have expired"

Har checkat min mail 10ggr minst idag men inte fått nåt mail om att dom har gjort något.

och btw har du blivit hackat och fått tbx ditt account med hjälp av steams "support"??

TACK I FÖRHAND FÖR ALL HJÄLP // pRODUKTEN'LOL

EDIT: Tja tror det går bättre atm, Det stod nu att min account har blivit disablat.. (STAVNING :) ) Fast.. jag har inte fått något mail av steam någon som vet om jag skulle få det eller kontakta dom mig senare ? :)

GG fick tbx account1 TACK;AR

Har du blivit hackat?

71 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

26 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 26 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..