Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Börja träna

Postat av Rawyon den 1 Mars 2010, 14:15
73 kommentarer · 168 träffar
Hej!

Jag är en 17årig kille som har fått för sig att han ska börja träna nu istället för att sitta vid datorn!

Jag väger 78kg och jag är 180cm lång!

Just nu så spelar jag innebandy 1½/vecka men jag ska börja gymma och jogga också!

Jag tänkte jogga 5km varje dag och även gymma 2/3dagar per vecka!

Gymmdagarna blir måndag, tisdag och Fredag!

Jag har tänkt att gymma innan skolan, så jag får gå upp kl 06.00!

Själva gymningen blir 10-15 min uppvärmning och sedan ett lätt "helträningsschema" (fattar ni)

Jag har även tänt sluta att käka chips, pizza, godis och dricka så jag får ut något av träningen

En vanlig vardag så käkar jag frukost, skollunch, mat som pappa har lagat när jag kommer hem och middag!

Låter det bra eller är det något ni tycker jag som jag borde ändra?

EDIT:

Mitt mål är att bli piggare & att få en snyggar kropp!

Jag har ändrat mig lite nu och jag ska endast jogga de dagar jag inte gymmar eller spelar innebandy!

Jag har även tagit ett foto på mig nu för att jämföra varje... månad? för att se om det har blivit något liten skillnad :=)

Jag tror också jag ska kolla med instruktören hur många kalorier jag gör av med per vecka!

och till sist, 3 eller 4 gymdagar per vecka?

73 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 73 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..