Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Big deal att förlora oskulden?

Postat av TheyAlwaysScore den 28 Februari 2010, 15:21
126 kommentarer · 2 025 träffar
Tjenare grabbar.

Jag har panik. Igår var jag på fest och förlorade min oskuld till min tjejkompis som varit typ min bästa kompis i 5-6 år. Jag har sån sjuk ångest och panik. Det känns inte rätt, det var inte såhär jag ville att det skulle vara. Jag var otroligt packad och visste inte riktigt vad jag gjorde. Till råga på allt så är den här tjejen min kompis ex.

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag förstår att fragbite är det sista man ska vända sig till. Men det är just det jag gör, jag har ingen annanstans att vända mig, ingen annan att prata med.

Hoppas ni förstår min panik och ångest.

Ni som har förlorat oskulden, är det en såpass big deal? Överreagerar jag?

Några seriösa svar kan ni väl bjuda på?

Tack.

EDIT: Kommer anmäla alla onödiga och oseriösa kommentarer.

EDIT 2: Det tog en stund, men sen började vettiga kommentarer rulla in, tack som fan för det. Nu har jag fått lite distans och insett att jag först överreagerade. Jag är ju knappast stolt över det hela, men man kan ju se det positiva i det hela, som nån nämnde, det var ju trots allt min bästa kompis.

Jag hade också samma problem som nån i tråden nämnde, jag har inte problem att få upp den när jag är full, däremot problem med att komma, så det tog ett jävla tag.
Föregående tråd
Nästa tråd

126 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 126 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..