1
Skådespelerska, utbildning
Postat av petruzz den 28 Februari 2010, 00:29
11 kommentarer · 191 träffar
Hej fragbite , jag har haft en tråd på fragbite innan om gymnasieval.
Visst tyck vad ni vill, men skulle faktiskt behöva seriösa svar är trots allt bara 15 år och behöver hjälp av kunniga.
Jag skulle vilja jobba med filmer som skådespelerska och har alltid velat , men jag har aldrig gått i nån form av teater eller något sådant. Jag vet inte vilken linje jag ska gå , och hur utbilningen ser ut för att kunna bli det .
Jag förstår mycket väl att det inte bara är att gå en linje och sen hoppa in i en film...
Men jag vill veta hur jag ska göra för att få detta möjligt.
Någon som kan någonting om just detta , Isf skulle jag vara mycket tacksam om :
1. Hur ubildningen ser ut.
2. Hur lång tid det tar, för att t.ex. få jobba med filmer.
3. Pengarna.
4. Vilken gymnasielinje ska jag gå.
5. sist , jag vill ha all info ni vet om detta.
Tack så mycket, kan va fel forum för detta men ni frabite brukar komma med vettiga svar så det fick bli här.
Visst tyck vad ni vill, men skulle faktiskt behöva seriösa svar är trots allt bara 15 år och behöver hjälp av kunniga.
Jag skulle vilja jobba med filmer som skådespelerska och har alltid velat , men jag har aldrig gått i nån form av teater eller något sådant. Jag vet inte vilken linje jag ska gå , och hur utbilningen ser ut för att kunna bli det .
Jag förstår mycket väl att det inte bara är att gå en linje och sen hoppa in i en film...
Men jag vill veta hur jag ska göra för att få detta möjligt.
Någon som kan någonting om just detta , Isf skulle jag vara mycket tacksam om :
1. Hur ubildningen ser ut.
2. Hur lång tid det tar, för att t.ex. få jobba med filmer.
3. Pengarna.
4. Vilken gymnasielinje ska jag gå.
5. sist , jag vill ha all info ni vet om detta.
Tack så mycket, kan va fel forum för detta men ni frabite brukar komma med vettiga svar så det fick bli här.