Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Varför 'hoppar' inte sperman?

Postat av eCo den 26 Februari 2010, 19:25
180 kommentarer · 956 träffar
OM NÅGON MOD FÅR FÖR SIG ATT TA BORT TRÅDEN SÅ KAN NI SKICKA ETT PM FÖRST, ÄR 100 % SERIÖS MED TRÅDEN.

Hejhej, onanerade förut (som alla gör?) och tänkte prova att komma i min egen mun, så jag hukade mig ner men som sagt, denna gången 'hoppade' inte min sperma, utan den bara flöt ut om man säger, (ni vet nog vad jag menar), min fråga är alltså, varför hoppar inte sperman varje gång efter att man har runkat?

Det brukar göra det annars, och då är det samma tidsintervaller (12 timmar) emellan.

Till er som skriver "bög" "äckel" osv, finns nog ingen normal människa som inte smakat sin egen sagge.

Sen ja, syrran tar den i munnen rätt ofta när hon är med sin kille så, tjejer tar ofta sperma i munnen så varför skulle inte jag kunna prova?

Sen har jag hemorrojder som jag av vissa anledningar inte 'orkat' ta hand om så jag har nog i praktiken slickat mig själv i arslet ett x antal gånger flera dagar i veckan senaste månaderna när man smekt sitt anus (nu menar jag inte för att det är skönt utan för att få bort kliandet) o ja, det är inte så stor skillnad mot att klia sig vanligt i arslet, bara att man måste klia bort det jobbiga precis på sidorna av anusflikhålet, så att säga att jag på något sätt skulle vara ovanlig lr äcklig är bara patetiskt.

OM NÅGON MOD FÅR FÖR SIG ATT TA BORT TRÅDEN SÅ KAN NI SKICKA ETT PM FÖRST, ÄR 100 % SERIÖS MED TRÅDEN.
Föregående tråd
Nästa tråd

180 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 180 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..